54
شنبه 16 شهریور 1398
شماره 7754
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کودکان کار ‌استان جمع‌آوری می‌شوند

خبر
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری البرز از جمع‌آوری کودکان کار با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری در استان خبر داد. به گزارش تسنیم، «جعفر داراب‌خانی» اظهار کرد: ساماندهی کودکان کار و خیابان البرز موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
اخبار ویژه
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز از ادامه وضعیت هشدار درباره رودخانه کرج خبر داد و اعلام کرد: نزدیک شدن به رودخانه کرج همچنان خطرناک است.
همزمان با تاسوعای حسینیع پروازهای مسافری از فرودگاه بین‌المللی پیام از سر گرفته می‌شود. به گزارش ایرنا، بخش مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام از شهریور سال گذشته راه‌اندازی شد که در نخستین گام، پروازهایی به مقصد مشهد و کیش انجام شد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست البرز گفت: ما مخالف توسعه استان به واسطه اجرای پروژه‌های راه و جاده‌سازی نیستیم، ولی این توسعه نباید به قیمت تخریب محیط‌زیست تمام شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری البرز گفت: مردم نباید فکر کنند به خاطر بارش‌های اول سال در شرایط ترسالی قرار داریم، چون 70 درصد آب مورد نیاز استان از چاه‌ها و منابع زیرزمینی تامین می‌شود که طی سال‌های اخیر سطح این آب‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و با چند سال بارندگی خوب هم این عقب‌ماندگی جبران نمی‌شود.
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: ورود شترها به بیابان‌های استان خسارت‌بار بوده و موجب تخریب ۳۰ درصد عرصه‌ها شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: تا پایان مردادماه حدود ۲۰۰ میلیون دلار کالا از استان صادر شده که 55 میلیون دلار آن از گمرک پیام و مابقی از گمرکات سایر استان‌ها بوده است.

موج کاهش قیمت به بازار لوازم خانگی رسید

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کرج:‌ قیمت لوازم خانگی 15 درصد کاهش داشته است
بازار
در یکی 2 سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی نبودیم، به طوری که نه‌تنها بازار دچار افت‌وخیز شد، بلکه اتفاقاتی رقم خورد که برای خیلی‌ها چندان منطقی به نظر نمی‌رسید. هر کدام از بازارها از خودرو گرفته تا موادغذایی و... در برهه‌ای دچار افزایش شدید قیمت شدند که آثارش هنوز هم از بین نرفته است و ادامه دارد.
طرحی که پای مبتلایان به اعتیاد را می‌لرزاند

طرحی که پای مبتلایان به اعتیاد را می‌لرزاند

تهیه داروی ترک اعتیاد به دغدغه‌ای جدید برای مبتلایان به اعتیاد تبدیل شده است
مراکز درمان اعتیاد البرز به عنوان پناه و مکانی برای مداوای بیمارانی که خواسته یا ناخواسته گرفتار درد اعتیاد شده‌اند، تاکنون از اولین تا آخرین مرحله درمانی، از پذیرش بیمار تا تحویل و حتی مصرف حضوری دارو، را بر عهده داشته‌اند.
هنر در البرز جدی گرفته نمی‌شود

هنر در البرز جدی گرفته نمی‌شود

مهدی تارخ، بازیگر: متاسفانه سینمای کشور و حتی تلویزیون تجاری شده‌اند و صرفا به فروش بیشتر آثار خود می‌اندیشند
هنرمند پیشکسوت و کاربلد سینمای کشور تا امروز همه تلاش و اهتمام خود را به کار بسته تا در مقام یک بازیگر و کارگردان بتواند در حرفه هنری‌اش درست گام بردارد. شواهد هنری و کارنامه پربارش نشان از آن دارد که تاکنون در این عرصه درخشش چشمگیری داشته است.
PDF شنبه 16 شهریور ماه 1398
کوتاه البرز
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز گفت: با وجود اعلام آمادگی خیرین، اختصاص نیافتن زمین مانع پیشبرد توسعه مدارس خیرساز در استان شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز در مورد اختصاص یک سالن به هیأت بدمینتون البرز گفت: تلاش ما برای ساخت یک سالن برای هیأت بدمینتون استان البرز است و اگر محقق نشود، با کمک شهرداری سالنی را در اختیار این ورزشکاران قرار می‌دهیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز از احداث 4 کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد. «احمدعلی هراتی» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به احداث فضاهای جدید کتابخانه‌ای در استان البرز که پاییز امسال کلنگ‌زنی خواهد شد، اظهار کرد: 4 فضای کتابخانه‌ای جدید آبان امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی وارد فاز اجرایی می‌شود.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ از پلمب کارگاه تولید پودر بدنسازی غیرمجاز خبر داد و گفت: 2 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.