• شنبه 16 شهریور 1398
  • السَّبْت 7 محرم 1441
  • 2019 Sep 07

صدای پای مهر در پایتخت

شناور شدن ساعت کار ادارات، توسعه حمل‌ونقل عمومی، کاهش سرفاصله حرکت مترو و اتوبوس از برنامه‌های پیش‌رو برای ماه مهر است
تا 3 هفته دیگر، سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و در تهران 4.5 میلیون سفر شهری جدید آموزشی به شهر افزوده می‌شود تا ترددهای روزانه از سقف 20 میلیون عبور کند.

مرز خسروی عاشورایی شد

6سال است که به دلایل امنیتی مرز خسروی بسته شده و مردم شهرستان اسلام‌آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین چشم انتظار بازگشایی آن بودند.

حسن نیت ایران در گام سوم کاهش تعهدات

طبق اعلام رئیس‌جمهور، ایران دیگر از روز جمعه محدودیت‌هایی را که در چارچوب برجام برای تحقیق و توسعه سانتریفیوژها پذیرفته بود، ترتیب اثر نخواهد داد.

ارتقای فرهنگ شهروندی در سایه مسئولیت اجتماعی

دهه اول محرم، آغاز عزاداری عاشقان و دلدادگان امام حسینع است. نمایش عشق و دلدادگی است که با آداب و رسوم، آیین‌ها و برنامه‌های خاصی اجرا می‌شود.

قهر نقدینگی با بازار مسکن

بررسی‌های همشهری از کاهش 12.5درصدی گردش مالی بازار مسکن در 5‌ماه امسال نسبت به پارسال حکایت دارد
مردادماه امسال نقطه عطفی در تعیین تکلیف بازار مسکن به شمار می‌رود. به‌نظر می‌رسد تحولات تابستان امسال تا حدودی تکلیف آینده این بازار را روشن می‌کند.

حبس ؛ جزای حیوان آزاری

طرح ممنوعیت حیوان‌آزاری که به امضای ۱۰۰نماینده مجلس رسیده و به‌تازگی اعلام وصول شده است، ضرب و شتم، شکنجه، مجروح کردن عمدی، جراحی‌های غیرضروری و مثله کردن را از مصادیق حیوان‌آزاری دانسته و مجازات حبس بیش از 6‌ماه تا 2سال، جزای نقدی بیش از ۲۰میلیون ریال تا ۸۰ میلیون ریال و شلاق از 31 تا 74ضربه برای مرتکبان پیش‌بینی شده است.

بازگشت رعد و برق و باران به آسمان ایران

باران و رعد و برق به آسمان نیمه‌شمالی کشور می‌رسد.

همکاری بین شهرهای برلین و تهران

برلین روز گذشته میزبان شهردار تهران بود. پیروز حناچی پس از دیدار با همتای خود در شهر وین به برلین رفت و در بدو ورود مورد استقبال محمود فرازنده سفیر و شماری از اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان قرار گرفت.

کابوس کلاشینکف!