4
شنبه 29 اردیبهشت 1397
شماره 7387
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

25هزار ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از مذاکره با سازمان اداری و استخدامی کشور برای استخدام در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: آخرین عددی که با سازمان اداری و استخدامی بر سر آن به توافق رسیده‌ایم، ایجاد ۲۵ هزار ردیف استخدامی برای دانشگاه فرهنگیان است.
ویژه
عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخورد مأمور گشت ارشاد در یکی از پارک‌های تهران گفت: حجاب در کشور ما قانون است، اما حفظ حقوق شهروندی هم قانون است و امنیت و اخلاق کنار هم چیده نمی‌شوند.
نظام رتبه‌‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرد.
مشاور حقوقی معاونت امور زنان و خانواده از تشکیل شورای هماهنگی تأمین امنیت زنان در برابر خشونت طبق لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت خبر داد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید

نگرانی نسبت به افزایش سالمندآزاری در جامعه

گزارش
بررسی‌های آماری حکایت از افزایش تعداد سالمندان کشورمان در یکی، دو دهه آینده دارد و همین موضوع نگهداری و ارائه خدمات به سالمندان را در کشورمان به موضوعی جدی تبدیل کرده است اما همزمان با جدی شدن این بحث مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی از رشد سالمندآزاری و نگرانی نسبت به شکل‌گیری چالش جدید در کشور خبر می‌دهد.
سلامت
درحالی‌که مصرف قارچ‌های طبیعی سمی طی چند روز گذشته باعث مرگ 8نفر ازجمله یک کودک ۹‌ماهه شده است، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از افزایش شمار مسموم‌شدگان به 682نفر خبر داده و به همشهری می‌گوید: تأکید می‌کنیم که مردم از قارچ‌های فله‌ای استفاده نکنند.