7
دو شنبه 28 اسفند 1396
شماره 7349
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خزانه‌داری کل کشور از عرضه اوراق مشارکت ریالی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان و با هدف تکمیل طرح احداث راه‌آهن سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان از طریق فرابورس خبر داد.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس به‌دنبال آن است تا همه خرید و فروش کالاهای نهادهای عمومی غیردولتی و دولت به‌منظور ایجاد شفافیت و جلوگیری از رانت در بورس کالا انجام شود
درحالی‌که رئیس سازمان خصوصی‌سازی‌ واگذاری آلومینیوم المهدی را قانونی و به‌دور از هرگونه شائبه می‌داند، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، از دستور رئیس‌جمهور به رئیس دفتر خود برای پیگیری وضعیت آلومینیوم المهدی خبر داد.

خریداران یورو، سکه و دلار؛ برندگان بازارهای سرمایه‌گذاری در سال 96

بازارها
آخرین آمارها نشان می‌دهند یورو با 43درصد رشد عنوان پر‌بازده‌ترین بازار سرمایه‌گذاری را در سال 1396به‌خود اختصاص داد. سکه و دلار بعد از یورو قرار گرفتند، بورس هم با 23.7درصد رشد درجایگاه چهارم قرار گرفت.

دلار، بورس را از رونق انداخت

کارشناسان دلایل کاهش بازده بورس را در زمستان بررسی‌کردند
به زعم کارشناسان افزایش قیمت دلار و همینطور رشد سفته بازی در بازار‌های موازی منجر به کاهش معاملات بورس در فصل زمستان شد.
موافقت کمیته فقهی بورس با حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاع در بازار اسناد خزانه
دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور مجوز حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاع در بازار اسناد خزانه اسلامی خبرداد.
فرابورس
امروز سهام شرکت تبرک به‌عنوان آخرین عرضه اولیه سال روی تابلوی فرابورس ایران قیمت می‌خورد
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
عرضه اوراق سلف موازی استاندارد یک هزار میلیارد ریالی پتروشیمی ایلام در بورس کالای ایران با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه و با موفقیت انجام شد