4
چهار شنبه 29 خرداد 1398
شماره 7689
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر راه و شهرسازی تحرک بخشیدن به جریان رونق تولید مسکن را اولویت مهم این وزارتخانه اعلام کرد و همه مدیران حوزه راه و شهرسازی را موظف کرد با بسیج امکانات در قالب طرح اقدام ملی، به جبران کمبودهای بخش مسکن شتاب بدهند.
همزمان با نزدیک شدن به زمان تاسیس بورس ارز و زمزمه‌های آغاز عملیات بازار باز دیروز قیمت طلا و ارز با نزول مواجه شدند.
نخستین سامانه بانکداری باز در شبکه بانکی ایران دیروز رونمایی شد.
کلان
حسن روحانی، رئیس‌جمهور می‌گوید: آمارهای 3ماهه نشان می‌دهد به‌رغم رشد منفی اقتصادی، تا پایان سال رشد اقتصادی مثبت خواهد شد. به تازگی مرکز آمار ایران از رشد اقتصادی منفی 4.9درصد در پایان سال گذشته با احتساب نفت خبر داده و برخی نهادهای بین‌المللی ازجمله صندوق بین‌المللی پول همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس ایران پیش‌تر از منفی شدن نرخ رشد اقتصاد ایران تا پایان امسال خبر داده بودند.

بازار لوازم خانگی در انتظار رشد پاییزی

گزارش همشهری نشان می‌دهد شرکت‌های داخلی برای تأمین نیاز بازار لوازم خانگی، خطوط جدید تولیدی خود را تا پاییز امسال تکمیل می‌کنند
توقف همکاری برندهای کره‌ای و کمبود و رشد قیمت انواع لوازم خانگی موجب شده تأسیس خطوط جدید تولید در دستور کار دولت و تولیدکنندگان قرار گیرد.
روضه تحریم در مقرILO

روضه تحریم در مقرILO

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در صد و هشتمین کنفرانس بین‌المللی کار به ژنو سفر کرده و دیروز سخنران مجمع عمومی این کنفرانس بود.
احتکار نداریم، خودروها تکمیل می‌شود
مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت اعلام کرد: ‌هیچ‌گونه احتکاری در شرکت‌های خودروسازی صورت نگرفته و بیشتر خودروهای موجود، خودرو‌های دارای کسری قطعه به‌ویژه قطعات های‌تک است که به‌زودی تکمیل و تحویل مشتریان می‌شود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه، ماجرای توقیف یک شناور2500تنی این شرکت توسط مقامات دریایی کویت را تشریح کرد.