4
شنبه 3 آذر 1397
شماره 7535
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ریش‌سفیدی پتروشیمی‌ها

چهره روز
بیژن نامدار نگنه، وزیر نفت و منتقد همیشگی نوع واگذاری سهام مجتمع‌های پتروشیمی در دولت محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته که موافق تجمیع پتروشیمی‌های فعال با هم اما نه در قالب شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستم.
ویژه
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران گفت: برخلاف قراردادهای بین‌المللی که کالاهای غذایی و دارویی را از شمول تحریم‌ها خارج کرده است
خبر: وزیر امور اقتصادی و دارایی با دستور تعیین سازوکارهای کنترل تورم در شرایط تحریم، موضوع مهار تورم را یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های دولت و وزارت اقتصاد در شرایط موجود خواند.
پیش از افتتاح رسمی راه‌آهن قزوین - رشت، پنجشنبه گذشته، نخستین قطار آزمایشی با حضور رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه از این مسیر ریلی تردد کرد.
تورم
تازه‌ترین برآورد مرکز آمار ایران نشان می‌دهد سرعت رشد تورم در کشور کندتر شده
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوعات مطروحه درباره مشکلات واحدهای تولیدی در تأمین مواد اولیه گفت: تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی جزء اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف از بهره‌مندی قالیبافان و بافندگان فرش دستباف از مزایای بیمه تکمیلی و درمان تأمین اجتماعی خبر داد.

افسانه آب

معاون دفتر برنامه‌ریزی آب وزارت نیرو: انتشار خبرهای غیرعلمی، آدرس غلط دادن به مردم و مسئولان است
آب
انتشار یک شایعه در یکی از شبکه‌های اجتماعی کافی بود تا در روزی تعطیل برخی را به فکر رویاپردازی درباره افسانه آب بکشاند.

حمایت بانک‌ها از تولید در 6 پلان

سیاست پرداخت تسهیلات بانک‌ها تغییر مسیر می‌دهد.
شیرینی به نیشکر هفت‌تپه برگشت
شیرینی به نیشکر هفت‌تپه برگشت
در سومین هفته از تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه که در اعتراض به معوق شدن حقوق، برگزار شده بود
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
سند ایران در اعتراض به تحریم‌های آمریکا علیه صنعت دریانوردی با حمایت قوی کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی آیمو، مواجه شد و این سازمان از اعتراض ایران به تحریم حمل‌ونقل دریایی وضع شده از سوی آمریکا قاطعانه حمایت کرد.