5
شنبه 3 آذر 1397
شماره 7535
بورس
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سفیر سوئیس در ایران با تأکید بر تداوم و توسعه همکاری‌های ایران و سوئیس در حوزه محصولات غذایی و دارویی گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه اقتصاد ایران نمی‌تواند روابط دوستانه 2 کشور را از بین ببرد.
برخلاف نظر مخالفان که ایجاد کانال مشترک مالی بین ایران و اروپا را جدی نمی‌گیرند، با سفر مقامات وزارت امور خارجه به اروپا ماجرای ایجاد این خط مشترک مالی جدی‌تر شد.
بازار سرمایه
ارزش کل معاملات بازار سرمایه در 8‌ماه امسال به 300هزار میلیارد تومان رسید و از این مقدار 120هزار میلیارد تومان به معاملات سهام اختصاص یافت.
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: براساس مصوبه کمیته بورس، پروژه‌های دانشگاهی و پژوهشی به‌صورت اوراق وقف در بازار بورس پذیره‌نویسی می‌شوند و در آینده روی تابلوی بورس قرار می‌گیرند.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور، دستور به جریان افتادن مجدد خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را داد. به‌گزارش وزارت ورزش و جوانان، ازآنجا که مصوبه مرداد۹۴ برای واگذاری این 2باشگاه لغو شده.

اجرای بسته حمایتی دولت به کجا رسید

تاکنون فقط خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و بخشی از بازنشستگان دولت بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند
اقتصاد
اجرای بسته حمایتی دولت یا همان واریز یارانه تأمین کالاهای اساسی به‌حساب خانوارهای کم‌درآمد از 21آبان‌ماه با واریز به‌حساب مشمولان کمیته امداد، بهزیستی و مددجویان آغاز شد و قرار است تا پایان سال 2بار دیگر نیز برای تمام خانوارها تکرار شود.
PDF بورس
کوتاه بورس
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تغییرات در لایحه بودجه سال98 به خانه ملت، گفت: حقوق و دستمزد سال آینده احتمالاً بین ۲۰ تا ۲۵درصد افزایش می‌یابد.