19
شنبه 3 آذر 1397
شماره 7535
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه پایگاه‌های آمریکایی اطراف ایران زیر برد موشک‌های ما بوده و به‌اصطلاح گوشت زیر دندان ما هستند، اظهار داشت: مثلا برخی از این پایگاه‌ها در فاصله ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتری ما قرار دارند. سردار امیرعلی حاجی‌زاده برای مثال به پایگاه‌های آمریکایی العدیبه در قطر، پایگاه الظفر در امارات و قندهار در افغانستان اشاره کرد و گفت: ما حتی می‌دانیم که هواپیمای بدون سرنشین RQ170 آمریکایی در پایگاه قندهار در کدام آشیانه بوده است.
یادبود
پنچشنبه‌ای که گذشت بیستمین‌سالگرد کشته‌شدن پروانه و داریوش فروهر با حضور مردم و جمعی از سیاستمداران برگزار شد.
محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید از تلاش عده‌ای برای ایجاد و تعمیق کینه در داخل خانواده انقلاب اظهار نگرانی کرد و گفت: اینگونه خنجر برداشتن و یاران انقلاب را نشانه گرفتن چه حاصلی برای نظام اسلامی دارد.
سید احمد خاتمی، خطیب نمازجمعه این هفته تهران تأکید کرد امروز حرف از آزاد کردن مشروبات الکلی است، فردا می‌گویند بی‌حجابی را آزاد کنید و پس فردا هم می‌گویند اسلامی بودن نظام را به رفراندوم بگذارید، اما بدانید که آرزوی‌تان را به گور می‌برید.

اخطار دریایی به آمریکا

به دنبال شکایت ایران،سازمان بین المللی بنادر ازآمریکا خواست از اتخاذ هر گونه اقدامی علیه امنیت و ایمنی دریانوردی خودداری کند
دیپلماسی
شکایت ایران از آمریکا به سازمان بین‌المللی بنادر، راه را برای یک موفقیت دیپلماتیک و پیروزی حقوقی دیگر برای ایران بازکرده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
کدخدایی به کمیسیون امنیت می‌رود/مدیران بازنشسته در سودای مجلس یازدهم/خیلی از نمایندگان یک‌بار هم قانون اساسی را نخواند‌ه‌اند