08
شنبه 7 تیر 1399
شماره 7972
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لیگ‌یک هم آغاز شد

یک روز بعد از آغاز مجدد لیگ‌برتر فوتبال ایران، لیگ دسته‌اول نیز با انجام یک بازی در رشت دوباره آغاز شد.
ویژه
مترو اسپرت انگلیس عکس بزرگ جلدش را به بازیکنی اختصاص داده که با گلش تکلیف این فصل لیگ برتر را یکسره کرد و جام قهرمانی را به لیورپول فرستاد. مترو با تیتر «‌پادشاهان سکوها» به قهرمانی لیورپول واکنش نشان داده و نوشته است: «کلوپ چطور به 30سال انتظار برای افتخار پایان داد.»
واقعیت آن است که استقلال حتی تا چند ساعت قبل از بازی با فولاد هم دوست نداشت در این رقابت حاضر شود؛ گواهش هم مصاحبه سرپرست این تیم. سعید رمضانی عصر روز بازی گفته بود: «فوتبال ایران با اروپا قابل مقایسه نیست.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر امید زیادی داشت تا بتواند در این فصل هم در صدر گلزنان قرار بگیرد. علیپور در ابتدای فصل و زمان هدایت کالدرون در اردوی تدارکاتی سرخپوشان در ترکیه نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند.
5 سال پیش که مدیران لیورپول برندان راجرز را کنار گذاشتند و نیمکت تیم‌شان را به یورگن کلوپ دادند، شاید خوش‌بین‌ترین طرفداران لیورپول فکر نمی‌کردند او همان ناجی بزرگی است که به سرعت همه آرزوهای دور و درازشان را برآورده می‌کند و البته بدبین‌ترین‌شان هم احتمالا نمی‌توانست باور کند که این قهرمانی زمانی به‌دست می‌آید که آنها اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

وریا غفوری: انتقادات فنی هواداران درست است

اخراج علی کریمی سختگیرانه بود
شروع دوباره لیگ برتر برای استقلالی‌ها با اتفاقات تلخی همراه بود؛ از شکست مقابل فولاد گرفته تا اخراج 2‌بازیکن و سرمربی تیم و مصدومیت ارسلان مطهری که هواداران را حسابی نگران کرده است.
انصاری‌فرد: به فکر بازگشت نیستم

انصاری‌فرد: به فکر بازگشت نیستم

شبکه الکاس قطر، خبری در توییتر رسمی‌اش منتشر کرده که بازتاب فراوانی در رسانه‌های داخلی داشته است.
کنایه آذری به استقلالی‌ها
سعید آذری با انتشار پستی در اینستاگرام به اتفاقات بازی با استقلال واکنش نشان داد.
تیم استقلال که از زمان رفتن استراماچونی خارج از تهران پیروز نشده، در شروع دوباره لیگ برتر در شهر اهواز هم شکست خورد تا برای نخستین بار در این فصل دو بازی متوالی را باخته باشد.

نقش اول چه‌کسی بود؟

شاید کمتر کسی انتظار داشت نخستین بازی لیگ برتری فوتبال ایران بعد از اپیدمی کرونا، تا این حد جنجالی و پرماجرا باشد. با این حال فولاد و استقلال یکی از ماندگارترین تقابل‌های سالیان اخیرشان را رقم زدند. 3گل، 3ضربه به تیر دروازه، 3 اخراجی و کلی حاشیه، رهاورد بازگشایی لیگ نوزدهم در نخستین گام بود.

استقلال فقط قائدی را دارد

استارت بازی‌های لیگ برتر، اتفاقات ناخوشایندی را برای استقلال رقم زد.

مصدومیت نادری برطرف شد

مدافع چپ پرسپولیس به تمرینات گروهی تیمش بازگشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعضای تیم نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با شاهین تست کرونا دادند.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای تهدید کرد که در صورت تکرار اتفاقات بازی با فولاد از لیگ کناره‌گیری خواهد کرد.
سایت طرفداری نوشت مجیدی روز جمعه با چهره‌ای گرفته در تمرین استقلال حاضر شده و در گفت‌وگو با اعضای کادر فنی خود اعتراف کرده رفتار درستی انجام نداده است.