08
دو شنبه 2 تیر 1399
شماره 7968
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آیا ژاپنی‌ها برای برگزاری بازی‌های المپیک توکیو تردید دارند؟
«55 دوپینگی در یک‌سال» آمار رسمی از تعداد ورزشکاران دوپینگی ایران در سال2019 است؛ آماری که تأیید می‌کند ایرانی‌ها به نسبت سال‌های قبل بیشتر دوپینگ کرده‌اند.
با وجود نزدیک شدن به زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر، تکاپوی مخالفان برگزاری این بازی‌ها همچنان ادامه دارد و آنها به هر دری می‌زنند تا بلکه بتوانند لیگ نوزدهم را به تعطیلی بکشانند.
اگر مسابقات مقدماتی جام‌جهانی1994 را یادتان باشد که چه گل‌های بدی با غلامپور در آن رقابت‌ها خوردیم و درخشش دایی و حضور پروین روی نیمکت هم نتوانست ما را به آمریکا ببرد، حتما با نام احمد راضی هم آشنایی دارید؛ همان بازیکنی که در آن مسابقات دروازه ایران را باز کرد.
اعلام بودجه فدراسیون‌های ورزشی سرآغاز اعتراض برخی از رؤسای فدراسیون‌ها بود. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به بودجه این فدراسیون گفت:« فدراسیون کشتی در اصل 2 فدراسیون است.
علیرضا بیرانوند هنوز موفق نشده خودش را به بلژیک برساند و در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند اما با وجود این او کماکان فاصله‌ای تا ترک پرسپولیس ندارد؛ اتفاقی که باعث می‌شود رادو پس از مدت‌ها به دروازه‌بان اول قرمز‌ها تبدیل شود.

محک ادعای فرهاد

استقلال فشرده‌ترین تقویم را بین 16تیم لیگ برتری دارد بدن آبی‌ها کشش این فشار را دارد؟
اگرچه اختلاف نظر کادرفنی و پزشکی باشگاه استقلال با برگزاری یک جلسه آشتی‌کنان رفع و رجوع شد، اما از این غائله یک یادگار به جا ماند؛ آنجا که فرهاد مجیدی همکار بدنسازش یعنی علی ربانی را با قاطعیت، بهترین نفر در شغل خودش معرفی کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علی کریمی در نظرسنجی بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات در صدر جدول قرار گرفت.
دراگان اسکوچیچ که با شیوع ویروس کرونا از ایران رفته بود، بامداد یکشنبه به تهران بازگشت و عصر دیروز به دیدار دبیرکل فدراسیون فوتبال رفت. اسکوچیچ که در این مدت بارها شایعه کنار رفتنش از تیم ملی رسانه‌ای شده،
مرتضی تبریزی رباط پاره کرد، پزشک استقلال هم با تأیید این موضوع به بدنساز تیم تذکر داد برنامه‌های تمرینی‌اش را اصلاح کند.