8
چهار شنبه 17 مهر 1398
شماره 7780
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سوپرگاف

​​​​​​​  بالاخره انتظارها به سر رسید و دادگاه عالی ورزش، حکم نهایی‌اش در مورد سوپرجام سال97 را تأیید کرد. بر این اساس، حکم کمیته انضباطی در مورد پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس در آن مسابقه تأیید شد تا بیش از یک‌سال تکاپوی مدیران استقلال برای برگرداندن این رأی که با هزینه‌های هنگفتی نیز همراه بود، بی‌ثمر باقی بماند. در این مورد چند نکته مهم وجود دارد.
ویژه
یونس امامی در گفت‌وگو با همشهری از حسرت فینال مسابقه‌های قهرمانی جهان می‌گوید و البته رؤیای مبارزه در المپیک
رضاوند: چند هفته دیگر به کورس قهرمانی اضافه می‌شویم/ هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند ادعای قهرمانی داشته باشد
هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت‌ها دست‌وپنجه نرم کردن با مصدومیت، کم‌کم به شرایط ایده‌آل خود نزدیک می‌شود. رسن در مقابل شهرخودرو یکی از بازی‌های خوب خود را به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست گل زیبایی به ثمر برساند که فرصتش با بدشانسی از دست رفت.

خودآموز استادیوم اولی‌ها!

راهنمای عملی حضور در ورزشگاه آزادی برای بانوان
در بازی ایران و کامبوج قرار است برای نخستین‌بار شاهد حضور غیرگزینشی زنان در ورزشگاه آزادی باشیم. به این ترتیب جمعیتی حدود 4هزار نفر از زنان هوادار فوتبال این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
یونس امامی در گفت‌وگو با همشهری از حسرت فینال مسابقه‌های قهرمانی جهان می‌گوید و البته رؤیای مبارزه در المپیک
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لابه‌لای افشاگری‌های فرهاد مجیدی در مورد اتفاقات تیم امید، نکته‌ای وجود دارد که اهمیتش از روابط مخدوش او با حمید استیلی و خیلی از مطالب دیگری که فرهاد گفت، بیشتر است.
به همان اندازه که ما هواداران فوتبال خودمان را برای افسردگی پس از پایان دوران رونالدو و مسی آماده می‌کنیم، خود این دو ستاره هم خودشان را برای این دوران آماده می‌کنند.