8
چهار شنبه 10 مهر 1398
شماره 7774
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از لطف هواداران گریه‌ام گرفت

آقایی: انتظار داشتم زودتر از این فرصت بازی پیدا کنم
سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال در بازی‌های دوستانه امیدوار‌کننده بود، اما با شروع لیگ‌ باز هم به نیمکت دوخته شد. درست چند روز بعد از اخباری که مبنی بر ناراحتی‌اش از نیمکت‌نشینی به گوش رسید
ویژه
علی پروین در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از رئیس فدراسیون فوتبال پرسیده: «آقای تاج! این چه فوتبالی است که همه می‌روند توی سینه داور؟»
بعد از نخستین پیروزی فصل استقلال برابر گل ریحان البرز، شایعه شد امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه از سمتش کناره‌گیری کرده است.
خیلی‌ها منتظر بودند نیمکت‌نشینی باعث تکان خوردن علی علیپور شود و او بخشی از کیفیت واقعی‌اش را نشان بدهد، اما خروج از ارنج اصلی هم معجزه نکرد.

فقط دنبال پیشرفتم نه حاشیه

زکی پور: با قطعی برق استرس باخت گرفتم
میلاد زکی‌پور در 2بازی اول لیگ، مدافع چپ فیکس استقلال بود اما با خرید مدافع محبوب استراماچونی یعنی میلیچ، میلاد به نیمکت دوخته شد تا اینکه کاسه صبرش لبریز شد و بعد از بازی با ذوب‌آهن ناراحتی‌اش را ابراز کرد.
ایتالیا و سوئیس درخواست دیرهنگام کیانوش رستمی برای حضور در مسابقه‌های این دو کشور را رد کردند؛ به‌نظر می‌رسد او المپیک را از دست داده است
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
گل‌گهر سیرجان روز یکشنبه بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. او در لیگ به ‌اندازه استقلال و استراماچونی امتیاز دارد و تنها تفاوت این دو مربی خارجی در حذف گل‌گهر از جام‌حذفی و صعود دشوار استقلال به مرحله یک‌هشتم پایانی است.
5 نکته در مورد پرسپولیس امیدوارکننده و پیش‌رونده گابریل کالدرون
مسی در تمرینات تیمی بارسلونا حاضر شده و احتمال اینکه در بازی امشب لیگ قهرمانان مقابل اینترمیلان به میدان برود هست