10
چهار شنبه 5 تیر 1398
شماره 7695
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
این روزها شاهد یکی از بامزه‌ترین جریان‌های ورزشی هستیم؛ جریانی با اسم رمز «کریم باقری» در اطراف باشگاه پرسپولیس. برخی از پیشکسوتان این تیم به‌شدت اصرار دارند کریم باقری جای برانکو را بگیرد و آموخته‌های 4 سال گذشته‌اش را به‌کار ببندد.
حالا ما به برانکو به‌خاطر همه کارهایی که در پرسپولیس کرد و همه آن دستاوردهای کم‌نظیرش احترام می‌گذاریم اما بعضی حرف‌های او هم بیش از حد روی مخ است.
کامران منزوی، عضو شناخته‌شده هیأت‌مدیره استقلال دیروز به ماجرای شکایت پروپییچ از استقلال و احتمال کسر 6امتیاز از این تیم واکنش نشان داده و حرف‌های عجیبی زده است.

سهم ما ؟ نفرت در نیمه‌شب

با پایان دور گروهی کوپا‌آمه‌ریکا، چهره تیم‌های صعود‌کرده به مرحله حذفی این دوره از مسابقات مشخص شد. به این ترتیب 2تیم آسیایی ژاپن و قطر که به‌عنوان اعضای مهمان در این دوره از جام‌ملت‌های آمریکای جنوبی حاضر شده بودند
سعید رضایی، یکی از دستیاران سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با همشهری از دلایل نتایج درخشان این تیم در لیگ‌ملت‌ها گفته است
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بر خلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود در دهه اول تیرماه انتخابات فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد. هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است.
بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس با موج بزرگی از انتقادها از سوی هواداران این تیم همراه شده است.