13
دو شنبه 21 آبان 1397
شماره 7525
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کر و کور

یادداشت یک
برای صدا و سیما که صدای تماشاگران زن در استادیوم آزادی را نشنید و حضور پررنگشان را ندید
ویژه
چرا پرسپولیس باید به این دشمنی‌ها افتخار کند؟ در فاصله چند روز تا بازی برگشت پرسپولیس و کاشیماآنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بسیاری از هواداران دیگر تیم‌های فوتبال ایران به‌طور آشکار اقدام به حمایت از حریف ژاپنی سرخپوشان کردند؛ به‌طوری که مثلا در 2ورزشگاه یادگار امام تبریز و نقش‌جهان اصفهان کار حتی به تشویق دسته‌جمعی کاشیما هم کشید.
درباره هوادارانی که تا آخرین ثانیه، همراه ستاره‌های پرسپولیس بودند.
ماموریت برانکو این است که تیم تخلیه شده‌اش را به سلامت تا نیم‌فصل بکشاند.
محمدعلی گرایی در گفت‌وگو با همشهری ورزشی از ناکامی در مسابقات جهانی می‌گوید. بزرگ‌ترین انتقادی که به تصمیمات علی اشکانی و کادر او می‌توان گرفت استفاده از محمدعلی گرایی در وزن 72کیلوگرم بود.
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از داربی برگشت، با ابراز خوشحالی از اینکه بازیکنان کم‌تعدادش مصدوم نمی‌شوند به شوخی گفت:«حتما باید به تخته بزنم».
انصافا زور پرسپولیس به کاشیما نمی‌رسید و شاید اگر بازی تا همین الان هم ادامه داشت، سرخ‌ها نمی‌توانستند نتیجه بد مسابقه رفت را جبران کنند.

6 ساعت آزادی

تیتر یک
روایت خبرنگار همشهری ورزشی از جزییات حضور زنان در بازی پرسپولیس- کاشیما. ​​​​​​​درِ ورزشگاه هنوز به رویمان بسته است، می‌گویند: «زنان از در هتل المپیک وارد شوند.» از در اصلی تا در هتل را می‌رویم، بین دویدن و راه رفتن.
ربیع‌خواه جای انصاری

ربیع‌خواه جای انصاری

بازیکن مورد علاقه برانکو جای بازیکن مصدوم پرسپولیس را در دفاع وسط پر می‌کند. تساوی خانگی پرسپولیس مقابل کاشیما و ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی، تنها اتفاق تلخ شنبه‌شب نبود. اتفاق تلخ‌تر شاید مصدومیت مدافع سرخپوشان بود که به‌احتمال زیاد ادامه فصل را کاملا از دست خواهد داد.
به پایان سلام کن
به پایان سلام کن
آیا بازیکنانی چون نویر، گوتسه و مولر به آخر خط رسیده‌اند؟ مایکل اوون چندی پیش فاش کرد که در 6 سال آخر فوتبالش اصلا دوست نداشته به میدان برود. او به‌دلیل مصدومیتی شدید هرگز نتوانست آن بازیکن سریع و گلزن سابق شود.
همه‌‌چیزهایی که در فینال آسیا ندیدید. سرانجام فینال لیگ قهرمانان به پایان خود رسید و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران خود نتوانست از پس نماینده ژاپن بربیاید و به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کنعانی‌زادگان بعد از مدت‌ها بازگشته و تعداد استقلالی‌ها از 6نفر به 3نفر رسیده است.
دیدار 2تیم شهرداری ارومیه و پیام خراسان در هفته ششم لیگ برتر والیبال با اتفاقات جنجالی و حواشی‌ای همراه بود که این موضوع روز دوشنبه در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان مقام سوم را کسب کرد و در رده‌بندی مدالی دوم شد.