18
یکشنبه 16 دی 1397
شماره 7571
ایرانشهر
23023442
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لرستان؛ میزبان 4 جشنواره فجر

لرستان
لرستان برای چندمین سال متوالی میزبان جشنواره‌ فجر است و این فرصت مغتنمی است که بتوان با بهره‌ بردن از حضور هنرمندان و مسئولان در استان، فرهنگ و تمدن این دیار را به دیگران معرفی کرد.
ویژه
گزارشی با عنوان «اولویت استان‌ها از بودجه 98» روز یکشنبه 9 دی 1397 در این صفحه منتشر شد. در زیر توضیحاتی درباره آن مطرح می‌شود.
از گذشته‌های دور، قم چهارراه مواصلاتی شهرهای بزرگ کشور و مقصد بسیاری از کاروان‌های مذهبی و تجاری بود و با کاروانسراهایش پذیرای مسافران بود
‌شهردار چابهار گفت: نصف جمعیت شهر چابهار حاشیه‌نشین هستند و این بندر بالاترین نرخ حاشیه‌نشینی را نسبت به جمعیت در کشور دارد.
خراسان ‌جنوبی
طرح منطقه نمونه گردشگری بنددره بیرجند سال 84 و در دور اول سفرهای رئیس‌ جمهوری وقت به تصویب رسید تا شاید اجرای آن موجب توسعه، رونق اقتصادی و افزایش اشتغال بخش گردشگری شود.

کشف تازه تاریخی در اصفهان

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان از کشف هزاران سند مربوط به دوره ناصرالدین شاه در انگورستان ملک‌التجار خبر داد
اصفهان
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان در گفت‌وگو با همشهری از کشف هزاران سند مربوط به دوره ناصرالدین شاه در انگورستان ملک‌التجار اصفهان خبر داد
تلاش ۳۵ ساله برای ساخت یک پل

تلاش ۳۵ ساله برای ساخت یک پل

سال‌هاست که اهالی «برآفتاب غزال» در شهرستان پلدختر استان لرستان برای رسیدن به شهر به دل رودخانه «چولهول» می‌زنند و تلاش ۳۵ ساله آنها برای ساخت یک پل بی‌نتیجه مانده است.
کمک غاز و اردک به شالیکاران
کمک غاز و اردک به شالیکاران
پرورش غاز و اردک در ایران به دلیل خصوصیات منحصر به‌فرد نسبت به سایر پرندگان، آسان‌تر است.
گیلان
بار دیگر خبرها نشان از صدور مجوز تخریب خانه شاعر پرآوازه کشورمان، هوشنگ ابتهاج، دارد
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
شهر شعیبیه از توابع شهرستان شوشتر، با وجود استعدادهای بسیار، امکانات ورزشی کافی ندارد. از اداره کل ورزش خوزستان درخواست می‌کنم به این مشکل رسیدگی کنند.