14
شنبه 21 دی 1398
شماره 7854
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ارائه بیمه‌های مسافرتی ازجمله سازوکارهایی است که برای آرامش مسافران از طریق جبران خساراتی غیرقابل‌ پیش‌بینی، بهره‌گیری از خدمات پزشکی، پیگیری مدارک یا وسایل دزیده شده ‌و... مدنظر قرار گرفته است.
اگر هنوز هم ذوق و قریحه، تخصص و وقت کافی برای خیاطی یا گلدوزی دارید، چرخ خیاطی را جزو ضروریات جهیزیه فرزند دلبندتان می‌دانید یا به‌دلیل نوع شغل خود نیازمند خرید انواع چرخ‌های خیاطی، گلدوزی و... با کیفیت و قیمت‌های متنوع هستید، بهتر است سری به بورس بازار چرخ‌خیاطی خیام بزنید.
با نزدیک‌شدن به ماه‌های پایانی سال، کسب‌وکار برخی صنوف مانند فروشندگان پارچه و پرده رونق بیشتری می‌گیرد.
نوسان قیمت برخی انواع گوشی تلفن همراه وارداتی در بازار خرده‌فروشی در حالی ادامه دارد که برخی مسئولان از کاهش تعرفه واردات برای تولید و فروش اقساطی این محصول در داخل کشور خبر می‌دهند.
ممنوعیت واردات انواع مبلمان خانگی و اداری زمینه رشد تولید داخل و ساماندهی بازار این اقلام را فراهم کرده است.
با وجود رشد تولید داخل، کاهش قیمت دام زنده و افزایش واردات، میزان کاهش قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در بازار خرده‌فروشی چندان مشهود نیست.

تسری رکود به راسته امانت‌فروشان

کیفیت و شرایط کالاهای دست‌دومی که برای فروش گذاشته شده و البته منطقه‌ای که کالا در آن خرید و فروش می‌شود در تعیین قیمت‌نهایی فروش کالاهای دست‌دوم و سمساری مؤثر است، اما برای تعیین قیمت‌ها مصوبه یا قانونی توسط اتحادیه وجود ندارد
قدیم‌ترها که دست و بال مردم بازتر بود، هر از گاهی برای اینکه رنگ و لعاب جدیدی به خانه‌ها داده شود سمسار خبر می‌کردند و بعضی از وسایل قدیمی منازل را می‌فروختند تا آنها را با وسایل نو جایگزین کنند.