14
چهار شنبه 11 دی 1398
شماره 7846
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مشکلات تامین مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مشتریان زمینه تشدید رکود حاکم بر بازار بسیاری از کالاها و خدمات را فراهم کرده است.
اگر اهل دوخت‌ودوز و خیاطی لباس یا تزئینات مورد نیاز منزل مانند پرده و ملحفه هستید یا دل چندان خوشی از خرید لباس‌های آماده ندارید، ناچار به خرید پارچه با قیمت و کیفیت مناسب از بورس این محصولات مانند راسته بازار پارچه تهران هستید.
رشد عرضه و کاهش تقاضای ناشی از افزایش قیمت، زمینه سیر نزولی قیمت انواع گوجه‌فرنگی و احتمال ریزش قیمت این محصول در ماه‌های آینده را فراهم کرد.
با وجود تداوم رکود حاکم بر بازار مسکن، تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های رسمی بیانگر آب‌شدن یخ بازار زمستانی مسکن با واقعی‌ترشدن فایل‌های فروش و افزایش معاملات در آخرین‌ماه پاییز است.
بررسی قیمت انواع خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار در حالی از تثبیت و کاهش نسبی قیمت برخی خودروها پس از ثبات نرخ ارز حکایت دارد که نرخ خودروهای دوگانه‌سوز متاثر از رشد تقاضا سیر صعودی داشته است.

دخل و خرج ناموزون نان فانتزی‌‌‌ها

میزان مصرف نان‌های حجیم در کشور هنوز با هدفگذاری دولت برای افزایش میزان مصرف این نان‌ها در کشورفاصله دارد. طبق برنامه پنجم و ششم توسعه باید ۴۰درصد مصرف نان‌ کشور به سمت نان‌های حجیم می‌رفت که این امر تاکنون محقق نشده است
کودکی دهه پنجاهی‌ها و قبل از آن با نان ‌سنتی گذشت و خبری از فانتزی‌پزی و فانتزی‌خوری نبود.
PDF بازار
کوتاه بازار
پیدا کردن محل اقامت خوب از مهم‌ترین بخش‌های یک سفر است.