3
چهار شنبه 7 خرداد 1399
شماره 7950
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عیار طبیعت تهران

یادداشت
هرگاه به تهران می‌اندیشیم، لاجرم مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی‌های آن مقابل دیدگانمان می‌نشیند.
ویژه
درحالی‌که طی روزهای گذشته برخی از احتمال طغیان مگس‌های سفید یا همان سفیدبالک‌ها در تهران داده‌اند اما طبق اعلام معاونت خدمات‌شهری شهرداری تهران و کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای شهر، این آفت کنترل شده است و خبری از طغیان آنها نیست.
سه‌شنبه‌های بدون خودرو که از زمان حضور و دوچرخه‌سواری پیروز حناچی به‌عنوان شهردار تهران در شهر باب شد، همچنان در شهرداری اجرا می‌شود.
هدیه ارتش به مردم

06 بوستان می‌شود

عملیات اجرایی برای تبدیل پادگان واقع در پاسداران تهران به فضای همگانی آغاز شد
تبدیل پادگان 06 به فضای همگانی وارد فاز عملیاتی شده و اوایل هفته آینده کلنگ اقدامات لازم برای این منظور به زمین می‌خورد.

بازار گل محلاتی منتقل می شود

زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع در ضلع شمالی مجموعه فعلی بازار گل محلاتی که متعلق به وزارت مسکن است به شهرداری واگذار خواهد شد تا بازار گل محلاتی به آن مکان منتقل شود.
تکمیل مسیر دوچرخه خیابان کریمخان با روش‌های نوین
فاز نخست عملیات اجرای بتن روسازی در مسیر دوچرخه ضلع شمال محور کریمخان، با توجه به تأکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر استفاده از روش‌های نوآورانه و بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، با استفاده از نمونه بتن ساخته شده با تکنولوژی جدید در حال انجام است.
PDF شهر
کوتاه شهر
تفاهمنامه احداث شهرک نوآوری با حضور دکتر قادری‌فر معاون توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، شهرداری منطقه19 و متولی موقوفه جراح تهرانی در محل ساختمان معاونت علمی ریاست‌جمهوری امضا و تبادل شد.