3
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398
شماره 7668
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در ادامه روند شفاف‌سازی‌ اقدامات مدیریت شهری تهران، دیروز کمیته شفافیت شورای شهر تهران با انتشار حقوق دریافتی مدیران ارشد شهرداری، نهمین گام عملی خود را هم در راستای اعتماد‌سازی‌ برداشت
در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت خبری روی پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی قرار گرفت. محتوای آن خبر این بود
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام هماهنگی‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سی‌امین بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی ره خبر داد.
تردد خودروها روی پل گیشا به روزهای آخر رسیده است؛ پلی که هر لحظه با توافق نهایی شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ برچیده می‌شود تا دیگر از روی آن خودرویی عبور نکند.

غلبه بر مشکلات با تکیه بر خلاقیت

شهردار: نباید از تمامی ظرفیت‌های شهر برای افزایش کیفیت زندگی استفاده کرد
گزارش
محله مهر‌آباد جنوبی که با سد بزرگی به نام فرودگاه از دسترسی به سمت شمال محروم بود تا پایان سال با افتتاح زیرگذر دکتر قریب از بن‌بست خارج می‌شود.

خودروهای هیبریدی جدید تاکسی می‌شوند

در پی تصویب حذف عوارض واردات از خودروهای هیبریدی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران
پروانه دفاتر الکترونیکی فاقد کیفیت لغو می‌شود
در دومین جلسه کمیته راهبردی دفاتر خدمات الکترونیک شهر مقرر شد پروانه دفاتر الکترونیکی فاقد کیفیت لغو شود
شورا
محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار دسترسی عموم مردم به باغ ۵۰هکتاری منظریه اردوگاه شهید باهنر در شمال شهر تهران شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس شورای‌عالی استان‌ها در نامه‌ای با اشاره به در دستور کار بودن «طرح مدیریت شهری و روستایی» در صحن علنی مجلس از شوراها و شهرداران خواست تا برای تصویب کلیات این طرح با نمایندگان حوزه انتخابیه خود رایزنی کنند.