3
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
شماره 7643
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمیسیون ماده100 در چرخه اصلاح

گزارش2
رئیس دیوان عدالت اداری با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور خواهان فعال شدن کارگروه اصلاح قانون ماده۱۰۰ شهرداری‌ها شده که باید آن را به فال نیک گرفت.
ویژه
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از روز یکشنبه 8اردیبهشت با حضور بیش از 260شرکت داخلی و 17شرکت خارجی در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
فرهنگ
نام‌ها به معبر و خیابان‌ها رنگ می‌دهند؛ رنگ هویت به اعتبار نقش بستن نام هنرمندی بر دیوار آن معبر یا خیابان؛ هنرمندی که به سبب توانایی‌اش جایی در ذهن مردم بست نشسته و حالا با قرار گرفتن نامش در معبر و خیابان‌ها شهر را زیبا می‌کند.

فروردین تهران مفرح ذات بود و ممد حیات

کیفیت هوای نخستین‌ ماه امسال به لطف طرح کاهش و ناپایداری‌های جوی رکورد 10سال اخیر را شکست
گزارش
فروردین ۹۸، بهترین ‌ماه 10سال اخیر تهران از نظر کیفیت هوا بود.
مذاکره برای انتقال نمایشگاه کتاب

مذاکره برای انتقال نمایشگاه کتاب

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: «در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب با وزیر فرهنگ و ارشاد صحبت کردیم تا این نمایشگاه از سال آینده به این مجموعه منتقل شود
جشن بزرگ «بچه‌های آفتاب» در پردیس تئاتر تهران
جشن بزرگ «بچه‌های آفتاب» به‌ مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمانعج با حضور بیش از هزار کودک ایرانی، یمنی و سوری، دوشنبه دوم اردیبهشت در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.
PDF شهر
کوتاه شهر
عضو هیأت رئیسه شورای شهرتهران با اشاره به حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران گفت: «اجرای این برنامه‌ها برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار مؤثر است.»