3
سه شنبه 1 آبان 1397
شماره 7511
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جلسه ارزیابی طرح تفصیلی جدید شهر تهران که به‌منظور بررسی کاستی‌ها و برجستگی‌ها، نقاط ضعف و قوت این طرح و با حضور متخصصان و مهندسان مشاور تهیه‌کننده طرح تفصیلی و الگوی توسعه مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شد، گفت: «با توجه به زیرساخت‌های موجود در شهر تهران، در آغاز رقم‌زدن دوره‌ای جدید برای شهر تهران، نمی‌توان به نقطه صفر بازگشت اما برای درست برداشتن گام‌های نخست، نیاز به همفکری و راهنمایی‌های مؤثر صاحب‌نظران، متخصصان و مهندسان مشاور طرح تفصیلی شهر تهران ضروری است.»
دیدار
امام جمعه اهل سنت زاهدان با حضور در شورای شهر تهران و در دیدار با محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا درگذشت آیت‌الله حق‌شناس را تسلیت گفت و از عملکرد یکسال گذشته شورا و شهرداری تهران قدردانی کرد.

فرصت‌سوزی در اداره شهرها

نمایندگان مجلس و کارشناسان حوزه ‌شهری در گفت‌وگو با همشهری از مشکلاتی می‌گویند که در پی تغییر زودهنگام شهرداران رخ می‌دهد و فرصت‌هایی که از دست می‌رود
گزارش
ثبات مدیریت‌ها ضروری است. همیشه مدیران باثبات توانسته‌اند گام‌های بزرگ بردارند. عمر متوسط مدیریت شهری تهران هم‌اکنون کمتر از 22‌ماه است.
شهروندان تغییر شیوه می‌خواستند نه تغییر مدیریت

شهروندان تغییر شیوه می‌خواستند نه تغییر مدیریت

صحبت از حقوق شهروندی در میان است؛ شهروندانی که سال‌هاست هزینه‌های زندگی در شهر را می‌پردازند ولی به‌واقع کمتر مورد توجه قرار گرفته و می‌گیرند.
طرح هر مدرسه یک شهردار
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح «خانه ورزشی محلات» و «شهردار مدرسه» برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و این دو طرح را مؤثر در ارتقای فرهنگ شهروندی و ورزش همگانی خواند.
PDF شهر
کوتاه شهر
عملیات مقاوم‌سازی‌ و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع چمران- مدیریت، تا پایان آبان‌ماه به پایان می‌رسد.