۳
پنج شنبه 3 اسفند 1396
شماره 7328
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایراد‌های فرمانداری به طرح ترافیک اشتباه است

گزارش
هیأت تطبیق فرمانداری تهران به طرح جدید ترافیک چند ایراد گرفته است که از نظر افشین حبیب‌زاده، عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر هیچ یک از آنها وارد نیست.
ویژه
با احترام مستند به ماده23 قانون مطبوعات، پیرامون مطلب منتشر شده در صفحه3 روزنامه مورخه23/10/96 تحت عنوان «مخالفت دوباره پلیس با تغییر طرح ترافیک» مراتب به شرح ذیل اعلام، شایسته است در اجرای قانون مطبوعات نسبت به درج پاسخ برابر ضوابط تعیین شده اقدام لازم صورت پذیرد.
مهدی سیف، رئیس‌ستاد گردشگری شهرداری تهران، به شهرنوشت، گفت: شهروندان پایتخت نوروز امسال فضای جدیدی را تجربه می‌کنند.
محمود میرلوحی، معاون اجرایی شورای شهر تهران گفت: به‌زودی مرکز پژوهش‌های شورا برای افزایش سطح کیفی مصوبات شورا راه‌اندازی خواهد شد.
شهر
پورتال شفاف‌سازی شهرداری تهران هفته آینده در همایش شهر هوشمند رونمایی خواهد شد و تمام مناقصات و معاملات در این سایت بارگذاری می‌شود.

ریل‌گذاری برای انتقال تجربیات حمل‌ونقل عمومی ورشو به تهران

حمایت از استارتاپ‌ها، همکاری برای انتقال تجربیات در زمینه حمل‌ونقل عمومی و توسعه گردشگری ماحصل دیدار شهرداران تهران و ورشو بود
جهانشهر
برنامه‌ریزی برای انتقال تجربیات ورشو در زمینه حمل‌ونقل عمومی به تهران و دعوت از لهستانی‌ها برای حضور در پروژه‌های هوشمندسازی پایتخت ایران را می‌توان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر محمدعلی نجفی به ورشو دانست.

سفیر سحرخیز را چه کسی نجات داد

تهران همچنان شهر مهربانی است؛ شهری که در کوچه‌پس‌کوچه‌هایش می‌توان مهربانی آدم‌های ناشناس را سراغ گرفت. داستان سفیر هند در کوچه‌های زعفرانیه یکی از این مهربانی‌های شهروندان گمنام تهرانی است.
اتصال دریاچه شهدای خلیج‌فارس به پارک چیتگر با ساخت پل
تلاش برای برگزاری مسابقه طراحی اتصال پهنه جنوبی دریاچه شهدای خلیج‌فارس به اراضی پارک جنگلی چیتگر، با دعوت از گروه‌های داوطلب شرکت‌کننده آغاز شد.
شهر
تهران در حال‌گذار از خودرومحوری به انسان‌محوری است و در این طرح چهره‌های شناخته‌شده پیشقدم شده‌اند.
PDF شهر
کوتاه شهر
سومین اجلاس شورای‌عالی استان‌ها امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. آغاز این اجلاس با سخنان رئیس شورا و نطق ۳نفر از اعضا خواهد بود و سپس گزارش نهایی کمیسیون‌ها به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.
حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: قبوض انبوه عوارض پایدار سال‌جاری شهرداری تهران به‌منظور ارتقای درآمدهای پایدار و جلب مشارکت شهروندان تهرانی توزیع شد.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران در مورد نقص فنی پیش آمده در خط یک اطلاعیه صادر کرد.