7
شنبه 13 مهر 1398
شماره 7776
شهر-۲
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود باندهای مافیا به پدیده دستفروشی در پایتخت، از اجرای لایحه‌ای برای برطرف‌کردن این معضل گفت.
رئیس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به همراه مدیرعامل و مسئولان سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر تهران از ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز شهرداری تهران، پارک آزادگان و بوستان ولایت بازدید کرد.
در طرح جامع حمل‌ونقل ریلی شهر تهران باید 4خط ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ به علاوه 2 خط اکسپرس، در پایتخت ساخته شود.
سی و پنجمین نشست کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور شهردار تهران، معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور، معاونان شهرسازی و معماری 18کلانشهر کشور، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و مدیران این حوزه برگزار شد.
روند خدمات‌رسانی و تجهیز 4طبقه از ساختمان محل اسکان خادمین‌الحسین شهرداری تهران در کربلا توسط پرسنل سازمان بهشت زهراس به‌صورت شبانه‌روزی در جریان است.

بهره‌وری؛ کلید حل مشکلات شهرها

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر از صاحب‌نظران، دعوت کرد تا مقالات خود را در ارتباط با نخستین همایش ملی بهره‌وری در مدیریت شهری ‌به casc.tehran.ir ارسال کنند
مدیریت شهری تهران گام‌های اصلاح ساختار و افزایش بهره‌وری را آغاز کرده است.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: «با همکاری شهرداری تهران، بازسازی میدان حسن‌آباد که دچار حریق شده بود، با سرعت بیشتری ادامه دارد.»
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با اشاره به خریداری یک هزار دست البسه برای آتش‌نشانان تهرانی در سال گذشته، تأکید کرد: «انتظار داریم تا پیش از پایان پاییز ۹۸ هزار دست دیگر البس