6
سه شنبه 1 آبان 1397
شماره 7511
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیخ: میادین میوه و تره‌بار سبک زندگی شهروندان را تغییر داده‌اند

میادین
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جلسه ارتقای منابع انسانی سازمان مدیریت میادین با اعلام اینکه میادین میوه و تره‌بار در زندگی شهری تأثیرگذار بوده و سبک زندگی شهروندان را تغییر داده‌اند، گفت: «سازمان‌هایی همچون سازمان مدیریت میادین که مستقیما با مردم سر و کار دارند، پیشانی مدیریت شهری هستند.»
ویژه
با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران تمهیدات و هماهنگی‌های لازم جهت برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی در تهران انجام و درخصوص موضوعات مختلف در راستای برپایی باشکوه مراسم اربعین سیدو‌سالار شهیدان اباعبدالله الحسینع تأکید شد.
حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران: مردم و مسئولان هنوز بسیاری از نقاط گردشگری تهران را نمی‌شناسند و با برگزاری این رینگ‌ها در تلاش هستیم اهمیت این جاذبه‌ها را مشخص کنیم.
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران: موضوع اعتراض رانندگان مینی‌بوس‌ها به طرح ترافیک حدود 2‌ماه قبل به معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران منعکس شد اما متأسفانه تعلل شده و رسیدگی نشده بود و در حقیقت به ما هم پاسخ نداده بودند.
نشست خبری
رئیس شورای استان تهران در نشست خبری که در مورد ارائه عملکرد شورای استان تهران برگزار شد، گفت: نمایندگان ۱۶شهرستان در شورا حضور دارند و در طول فعالیت یکساله تلاش کردیم به ساختار قانونی در شورا نزدیک‌تر شویم.

جریمه می‌شوید اگر معاینه فنی ندارید

گزارش
امروز قدمی نو برای رسیدن به هوای پاک در تهران برداشته می‌شود و 1204چشم مکانیزه، خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند را جریمه می‌کنند.

نرم‌افزار هوشمند محیط‌زیستی

صادق خان، شهردار لندن در توییتر خود از آغاز به‌کار نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند با نام airTEXT خبر داد که به‌طور رایگان پیش‌بینی می‌کند امروز و فردا هوای شهر چه میزان آلودگی هوایی، UV، گرده علف و دما دارد؛
ایده‌گیری از دانش‌آموزان
ایده‌گیری از دانش‌آموزان
اندی برنهام، شهردار منچستر انگلستان در صفحه شخصی خود نوشت: هفته گذشته از مدرسه ابتدایی بروکسید بازدید کردم تا بدانم چگونه دانش‌آموزان تلاش می‌کنند مردم را تشویق به فکر‌کردن درباره چیزی کنند که می‌توانند انجام دهند.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
بیل دبلاسیو، شهردار نیویورک در صفحه توییتر خود با انتشار تصویری از آتش‌نشان زن این شهر نوشت: گروه «FDNY» هر روز افق‌های جدیدی را در کار خود تعریف می‌کنند و شرایط قدیمی را می‌شکنند.
خانم آن هیدالگو، شهردار پاریس اعلام کرده از هر طرحی که به پیاده‌ها کمک کند تا در شهر راحت‌تر تردد داشته باشند حمایت می‌کند.