6
یکشنبه 28 مرداد 1397
شماره 7460
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پلیس دوبی مدعی شده که استفاده از رنگ قرمز در آسفالت برخی از جاده‌ها میزان جرایم سرعت را 78درصد کاهش داده است.
واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با هدف توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه شهری، «اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و صنایع وابسته» را در تهران برگزار می‌کند.
نشست کمی00سیون برنامه‌ریزی و سرمایه سازمانی مجمع شهرداران کلانشهرها به میزبانی شهرداری تهران برگزار و طی آن مقرر شد زیرساخت‌های شهر هوشمند در کلانشهرهای کشور بررسی و اجرایی شود.
جست‌وجوی مفهوم زیست‌پذیری در گفت‌وگو با هنرمندان

تهران شهری برای رفتن نه ماندن

پیش از آنکه دوره جدید مدیریت شهری شروع شود در تهران اتفاقات بسیاری رخ داده بود؛ از تراکم‌فروشی و از بین رفتن بسیاری از باغ‌ها و تبدیل آن به برج گرفته تا بالا رفتن میزان آلودگی هوا و مشکلات دیگری مانند معضل ترافیک. همین‌ها از تهران شهری ساخت که خیلی‌ها حسرت گذشته آن را خوردند؛ شهری که در گذشته جایی برای زندگی بود و مردم از رفت‌وآمد در پایتخت احساس آرامش می‌کردند؛ موضوعی که ابتدا محمدعلی نجفی، شهردار تهران بعد از تشکیل دوره پنجم شورای شهر را بر آن داشت تا جلوی بعضی از اتفاقات ناخوشایند در دوره قبل خود را بگیرد.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
مالک بزرگ‌ترین مال غرب تهران که پیش از این 210هزار مترمربع تخلف ساختمانی داشته، تاکنون 6بار درخواست تغییر نقشه داده و هر بار نسبت به نقشه مصوب‌ تغییرات دیگری را اعمال کرده است.