2
یکشنبه 13 بهمن 1398
شماره 7871
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

7هزار از 16هزار

مرحله بعدی رسیدگی به شکایات تا 21بهمن ادامه دارد
روز گذشته مهلت نخستین مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در شورای نگهبان پایان یافت.
ویژه
حسن پورازغدی، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درخصوص رابطه افراد با دیگران در جامعه گفت: در انتخابات پیش‌رو، ازجمله ویژگی‌هایی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که نمایندگان باید با سرمایه‌داران و اشراف همسو و هم‌جهت نباشند، اصل برای آنان دفاع از حقوق مردم به‌ویژه ضعفا باشد، نگاهی کاملا مساوی به مردم داشته باشند، باید به رفاه عمومی برای همه ملت، حتی غیرمسلمانان توجه داشته باشند، هرچند شاید نتوان ظلم را از سیستم حذف کرد، اما باید آن را به حداقل ممکن رساند و آنچه انجام شده را نیز جبران کرد.
مراسم بزرگداشت ١٢بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینیره به کشور در سال‌٥٧ و آغاز جشن‌های چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دیروز همزمان با سراسر کشور در حرم بنیانگذار انقلاب برگزار شد.
حسن روحانی در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی، با‌ بیان اینکه امام راحل پس از 47روز از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را پای صندوق آرا‌ دعوت کردند، گفت: مردم به دعوت امام، در فروردین سال‌58 پای صندوق‌های رأی آمده و به جمهوری اسلامی رأی آری دادند، لذا روز 12فروردین به‌عنوان روز جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.
20روز مانده به انتخابات مجلس یازدهم، خبرگزاری‌ها از بازداشت موقت و سپس آزادی یک نماینده تهران خبر دادند که از حضور در رقابت‌های دور بعدی انصراف داده بود.

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام ره

رهبری
​​​​​​​همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأن ملت ایران حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.