24
شنبه 15 دی 1397
شماره 7570
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بلای ناگهانی

طنز
گوش شیطان کر، تهران ما همه چیز دارد؛ از موش رزمی‌کار و گربه بی‌عار و سگ‌های هار بگیر تا ترافیک پربار و آسمان تار و آلودگی‌های صوتی و تنفسی دل‌آزار.
ویژه
« آن سال، قحطی و گرانی مثل طاعون به جان مردم افتاده بود. یک روز دستم را داخل جیبم بردم، دیدم دریغ از یک 2ریالی که با آن نان بخرم و شکم به کمر چسبیده‌ام را سیر کنم.
نشر گل‌آذین کتاب «پروانه سیاه» با تیتر فرعی اشعار و شناخت‌ نامه عاشقانه‌های اینگرید یونکر را منتشر کرده است.
شیخ بصره به دیدن رابعه که زنی عارف و پارسا بود رفت و به او گفت: آن نکته یا رازی از اسرار غیب که تا به حال به کسی نگفتی به من بازگو.
طرح روز
نگاه امروز
آتن: یونان از 2 پناهجوی مصری و یک آلبانیایی که تابستان گذشته، در جریان آتش‌سوزی وسیع اطراف آتن، زندگی چند یونانی را نجات دادند، قدردانی کرد
ساسکس: پس از اختلال و تعطیلی طولانی در فرودگاه گتویک لندن به‌علت پرواز پهپادهای مزاحم، این فرودگاه‌ و دیگر ابرفرودگاه پایتخت بریتانیا یعنی هیترو، تجهیزات ضدپهپادی خریداری کردند

عکس روز

عکس روز
برف استان اراک را هم سفیدپوش کرد
در محاصره 77شیر آفریقایی

در محاصره 77شیر آفریقایی

کیپ‌تاون: صاحب یک خانه در آفریقای جنوبی از گردشگر‌ها بابت اقامت در خانه‌ای که با 77شیر احاطه شده، شبی 100دلار می‌گیرد.
جوان‌سازی با تزریق خون جوانان
جوان‌سازی با تزریق خون جوانان
نیویورک: شرکتی آمریکایی با تزریق پلاسمای خون جوان‌تر‌ها به سالمندان، مدعی است این پروسه می‌تواند به جوان‌تر شدن فرد کمک کند.
کِلک
پدرم، لرد امبرلی، پس از یک ضعف روزافزون طولانی به‌تازگی درگذشته بود. مادر و خواهرم یک‌سال و نیم جلوتر به بیماری خناق مرده بودند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بهرام صادقی ۱۵ دی ۱۳۱۵، نجف آباد - ۱۲ آذر ۱۳۶۳، تهران یکی از برجسته‌ترین چهره‌های داستان‌نویسی یکصدساله ایران است
مهندس صفایی فراهانی آماده نبودن تیم ملی در بازی‌های آسیایی بانکوک را ناشی از مسائلی عنوان کرد که جلال طالبی با آن درگیر بود و 45 روز وقت تیم ملی را به هدر داد.