12
پنج شنبه 3 آبان 1397
شماره 7513
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سینما، حرفه بی‌آینده

نگاه
همواره به کسانی که از روی علاقه یا به دلیل استعداد وارد سینما و کار بازیگری می‌شوند، توصیه کرده‌ام، مهارت دیگری نیز بیاموزند و شغل دیگری هم داشته باشند.
ویژه
دولت آمریکا با وقاحت تمام یک پیمان دیگر بین‌المللی را که دولت‌های پیشین آن را امضا کرده بودند کنار گذاشت یا تهدید به خروج از آن کرد تا ثابت کند دولت بی‌مسئولیتی‌است.
علاقه‌مندان به فوتبال در میان نسل دهه 40، از روز باشکوه قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیای 1968و در ورزشگاه امجدیه شهید شیرودی کنونی همواره به‌عنوان یک خاطره شیرین سخن می‌گویند.
تی.سی.بویل 1948 استاد زبان انگلیسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است.
طرح روز
آتن: یک کشتی تجاری یونانی که قدمت آن به بیش از دو هزار و چهارصد سال پیش می‌رسد در سواحل بلغارستان پیدا شد.
برلین:‌ شرکت خودروسازی آلمانی «بی‌ام‌و» به‌علت نقص فنی در سیستم خنک‌کننده، حدود یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت در سراسر جهان را فراخواند.

عکس روز

عکس روز
دستگیری مزاحم تلفنی کاخ الیزه

دستگیری مزاحم تلفنی کاخ الیزه

پاریس: یک شهروند فرانسوی که بارها به کاخ الیزه، مقر ریاست‌جمهوری این کشور تلفن زده بود، دستگیر شد.
ورزش ۱۴۰ساله بوفالوسواری
ورزش ۱۴۰ساله بوفالوسواری
بانکوک: مسابقات بوفالو‌سواری تایلند که هر سال اواخر‌ماه اکتبر برگزار می‌شود افتتاح شد.
هیچ‌گاه به فرزندتان نگویید دستت را به من بده تا گم نشوی. بهتر است بگویید دست همدیگر را بگیریم تا گم نشویم.

پیشگیری از آرتروز

سلامت
افرادی که مبتلا به آرتروز یا آرتریت روماتوئید هستند یا در معرض ابتلا به آن قرار دارند، بهتر است در کنار درمان‌های دارویی به اصلاحات تغذیه‌ای بپردازند

حرف‌های الکلی

داستانک
«من یک الکلی نیستم!»

حکایت معشوق طوسی با مریدش

یک شب معشوق طوسی که خود دریایی از معرفت و حکمت بود، به مریدش گفت: اگر تو در سرزمین عشق قدم بگذاری، چنان دچار سوز و گداز خواهی شد که از ضعف تن چون مویی لاغر می‌شوی.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
طی 40 روز گذشته با وجود فصل برداشت، قیمت برنج طارم نزدیک به 250 تومان افزایش یافت. به گزارش خبرنگار ما، برنج مرغوب مازندران در این استان کیلویی 620 تا 650 و نازل‌ترین نوع آن 350 تومان معامله می‌شود.
به گفته ناشران کتاب‌های کمیک یا همان کتاب‌های مصور، هر روز به تعداد مخاطبان این نوع داستان‌ها در بازار کتاب آمریکا افزوده می‌شود.
ریچارد براتیگان، نویسنده و شاعر معاصر آمریکایی بود که آثار او اغلب به‌دلیل کمدی سیاه و طنز و هجو موجود در آنها شناخته شده است.