24
دو شنبه 25 تیر 1397
شماره 7431
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکستن قانون

داستانک
اولین باری را که با سرعتی بیشتر از صد مایل در ساعت با ماشینم می‌راندم، به‌خاطر می‌آورم
ویژه
از قدیم گفته‌اند چهاردیواری اختیاری است. منظور دیواری است که دور زمین خانه‌ کشیده‌اید و شما نسبت به این فضا حق تصرف دارید و کسی نمی‌تواند طبق عرف‌، شرع و قانون به این حقوق تجاوز کند؛ لذا طبق قانون نصب تابلوی «پارک = پنچری» یا «پارک ممنوع»، «در صورت توقف چهار چرخ را پنچر می‌کنیم»
این روزها نه فقط در کشور ما که در اکثر جوامع استرس و اضطراب به بخشی از زندگی افراد تبدیل شده و همین استرس سرچشمه بسیاری از بیماری‌هاست.
خانه قوام‌السلطنه در فهرست آثار ملی به ثبت رسید: خانه قوام‌السلطنه واقع در خیابان سی‌تیر، در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
طرح عکس
نگاه روز: ابوالفضل محترمی
گرینلند: نگرانی از ریزش یک کوه یخ که می‌تواند به وقوع سونامی در سواحل دهکده اینارسوئیت منجر شود، مقام‌های گرینلند را وادار کرد بخشی از دهکده نزدیک به این کوه یخی را تخلیه کنند
جورجیا:‌ 2 افسر زن پلیس در ایالت جورجیای آمریکا به‌دلیل استفاده از روش شیر یا خط انداختن سکه برای دستگیری یک راننده زن 24ساله از کار معلق شدند.

عکس روز

عکس روز
بی‌آبی روستای قزلر از توابع شهرستان مانه- بجنورد
هک کی‌لس استارتر خودرو‌ها

هک کی‌لس استارتر خودرو‌ها

بریستول: پس از هک شدن کی‌لس استارتر سوئیچ کنترلی یک خودرو در شهر بریستول انگلستان، کارشناس‌ها نسبت به حفاظت از سوئیچ‌های وایرلس خودرو‌ها هشدار دادند
افشای هویت با دسته‌کلید
افشای هویت با دسته‌کلید
برلین: پس از تغییر چهره سالمندی که بر اثر زمین خوردن به کما رفته بود، پلیس برلین برای افشای هویت وی از ناکارآمد شدن روش‌های معمول ناامید نشد
ویترین
شرکت خودروسازی فِراری ایتالیا به قلم خبرنگاری ایتالیایی کتابی گران‌قیمت درباره تاریخچه و چشم‌انداز این شرکت تهیه کرده که قرار است به تعداد محدود از‌ماه اکتبر به فروش برسد.

کلک

کلک
از «فیبی» یاد گرفتیم که نه‌تنها وقت حرف‌زدن از امور خصوصی، بلکه در صحبت از مدرسه، تاریخ آمریکا، قهرمانان سرشناس، نحوه توزیع ثروت در جامعه و خلاصه هر موضوعی بی‌ادب و جسور باشیم.

قصه‌های کهن

قصه‌های کهن
در کبر، زهد و عبادت است؛ که عابد و زاهد و صوفی و پارسا از تکبر خالی نباشند، تا [به طوری که] دیگران را به خدمت و زیارت خویش اولی‌تر بینند و گویی منتی بر مردمان می‌نهند از عبادات.

پدر و تربیت فرزند

مهارت
اکثر پدران به‌دلیل مشکلات اقتصادی کمتر از مادران کنار فرزندشان هستند اما اگر زمانی که کنار فرزندشان هستند بتوانند با او ارتباط صحیح و سالم داشته باشند، نقش مؤثری در تربیت فرزند خواهند داشت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«تا بیام ببینم کی‌ام و چی‌ام و از کجا اومدم و کجا باید برم، هر دو بالم به بادی بسته و بند‌ بند‌م به فلک پیوسته»
مسئولان صدا و سیما سرانجام به اخباری مبنی بر علت جلوگیری از حضور پویول کاپیتان تیم ملی اسپانیا واکنش نشان دادند.
پس از انتشار اخباری درباره فروش چند ده میلیونی قبر در بهشت‌زهراس، مدیرعامل سازمان بهشت‌زهراس از واگذاری قبر‌های رایگان و قسطی خبر داد؛ خبری که موجب شد هشتگ قبر در فضای مجازی بازنشر شود.