2
دو شنبه 25 تیر 1397
شماره 7431
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حمایت از فسادستیزی دولت

معاون حقوقی رئیس‌جمهور: رسیدگی به پرونده واردات خودرو مقدم بر هر کاری است
دولت
گزارش شنبه‌شب رئیس‌جمهور به مردم درباره پرونده تخلف واردات خودروهای خارجی واکنش‌هایی را از هیأت دولت و چهره‌های سیاسی به همراه داشت.
ویژه
حسین جابری انصاری، دستیار ویژه وزیر خارجه در امور سیاسی امروز به لبنان سفر می‌کند.
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سفر اخیر علی‌اکبر ولایتی به روسیه توضیحاتی داده و گفته است: این سفر در قالب یک برنامه مدون از پیش تعیین‌شده انجام شده بود.
سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با مستندی که از صدا‌وسیما در مورد مائده هژبری و فعالیت‌های اینستاگرامی برخی کاربران این شبکه اجتماعی نمایش داده شد، گفت: افرادی در این رابطه یک سر و صدایی به راه انداختند تا در اذهان مردم اثر بگذارند؛

با متخلفان در هر سطحی برخورد شود

رهبرمعظم انقلاب در دیدار هیأت دولت:
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت برگزار شد، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه‌روزی مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پر شتاب به سمت اهداف را بیان کردند.
احیای اعتماد

احیای اعتماد

اقتصاددانان یک موضوعی را مطرح می‌کنند که لازمه ثبات اقتصادی و اعتماد عمومی است. این مسئله ریشه در واقعیت‌های اجتماعی و سیاسی کشورها دارد.
کوتاه از سیاست | ایران
مدافع تیم اقتصادی دولت هستم/گفتار درمانی راه‌حل نیست/دلیل سفر زیاد نمایندگان
PDF ایران
کوتاه ایران
وزارت اطلاعات از متلاشی شدن گروهک تروریستی ضد‌انقلاب خبر داد.