19
دو شنبه 25 تیر 1397
شماره 7431
سیاست
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با روی کار آمدن محافظه‌کاران در آمریکا و انتخاب دونالد ترامپ، رویکرد جدیدی نسبت به حقوق بین‌الملل و مشخصا سازمان‌های بین‌المللی در پیش گرفته شد که آینده روابط بین دولت‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است.
یحیی کمالی‌پور، عضو هیأت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی معتقد است که ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو ماهیتی است و ورود دوباره مجلس به این ایرادات به صلاح کشور نیست.
سردار غلامرضا جلالی در همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی با تأکید بر اینکه هر سامانه‌ای که از راه دور کنترل شود امکان دسترسی و نفوذ دیگران در آن وجود دارد.
سردار قاسم سلیمانی نقش عماد مغنیه در جنگ 33روزه را روایت کرد.
علی جنتی، عضو حزب اعتدال و توسعه با اشاره به انتقادها نسبت به تیم اقتصادی دولت، عنوان کرد: در حوزه اقتصاد ما نیازمند یکسری تغییرات هستیم که باید انجام شود؛ این تغییرات هم نباید با توجه به شرایط موجود زیاد به طول بینجامد.

تیغ زیرگلوی مفسدان

رمزگشایی از مأموریت ویژه بانک مرکزی در پرونده سلطان سکه
قضایی
دیروز روز بد مفسدان اقتصادی و بدهکاران بانکی بود؛ شایعات درباره بدهکاران بانکی زیاد بود و جسته و گریخته از دستگیری رانت‌خواران، ‌مفسدان و بعضا بدهکاران بزرگ بانکی خبر می‌رسید.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
جلال میرزایی، نماینده ایلام با بیان اینکه الان یک عده تلاش دارند تا بتوانند باعث تغییر معاون اول شوند و اکثریتی به‌دنبال تغییر تیم اقتصادی هستند.