16
پنج شنبه 7 تیر 1397
شماره 7417
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
باید بدانیم که برای زندگی آینده هیچ چیزی بالاتر و قوی‌تر و سالم‌تر و خوب‌تر از خاطره خوب نیست؛ به خصوص خاطره دوران کودکی و خاطره خانه...
فضلون، پادشاه گنجه، مشاوری داشت که هر وقت کسی، جرمی مرتکب می‌شد  ولازم بود او را به زندان بیندازند، این مشاور به او می‌گفت: «آزاده را میازار و چون آزردی بکش.»
فراش مدرسه محمدباقر صدر در محله شهرک ولیعصر همیشه پیر بود. حتی میان عکس‌های زرد و لب‌پرشده آلبوم خانوادگی مش‌اسماعیل‌لحاف‌دوز می‌توانستی چین و چروک‌های صورتش را بشماری. باباحسین فراش، برادر بزرگ‌تر مش‌اسماعیل لحاف‌دوز، همسایه زیرزمین خانه‌پدری بود و ما مطابق قانونی نانوشته هر سال عید پس از دید و بازدید‌های نخ‌نمای فامیلی می‌رفتیم به گته‌ده روستای خوش آب و هوای طالقان که زادگاه برادر‌ کهنسال‌تر از درختان آنجا بود.
نگاه
بلیت‌های گران بازگشت طرفداران تیم ملی از مسکو به تهران
دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین پس از بازی حساس تیم ملی کشورش در برابر نیجریه و صعود آرژانتین به مرحله بعد دچار مشکل جسمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.
سیگار کشیدن در پارک‌ها و فضاهای سبز عمومی شهر استراسبورگ فرانسه ممنوع شد. این شهر مرزی فرانسه و آلمان با این ممنوعیت گامی مهم به سمت ممنوعیت سیگار کشیدن در فضای‌عمومی شهرها برداشته است.

عکس روز

قاب
گل دادن نیلوفرهای آبی جیانگسو-  چین   عکس:‌ فرانس‌پرس
نجات گمشدگان غار تایلند

نجات گمشدگان غار تایلند

غواصان نیروی دریایی تایلند در تلاشند 12عضو یک تیم فوتبال نوجوانان و مربی‌ ٢٥ساله‌شان را که در غاری در نزدیکی مرز تایلند با میانمار مفقود شده‌اند پیدا کنند.
حمله به قصابی‌ها
حمله به قصابی‌ها
قصاب‌های فرانسوی در نامه‌ای به دولت این کشور خواسته‌اند از آنها در مقابل گیاه‌خواران تندرو محافظت کنند.
فیلم روز
خیلی طبیعی است که در بحبوحه بازی‎های جام‎جهانی مخاطب سینما کم می‎شود و خیلی‎ها ترجیح می‎دهند در این روزها پای تلویزیون بنشینند و از هیجان مسابقاتی که تنها هر 4سال یک‌بار برگزار می‎شود لذت ببرند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«یک اتفاق ساده» باشرف‌ترین فیلمی است که من در عمرم ساخته‌ام. در آن هیچ اتفاقی نمی‌افتد. برای من یک اتفاق ساده مرگ مادرم نیست، مرگ «مادر» هم نیست، برای من یک اتفاق ساده مصیبتی است که بر سر همه ما آمده. از بچگی یک مرتبه افتادیم توی پیری.
اعضای تیم ملی فوتبال به وطن بازگشتند: اعضای تیم ملی فوتبال بامداد امروز به تهران بازگشتند و در فرودگاه مهرآباد از سوی مردم ورزش‌دوست تهران مورد استقبال قرار گرفتند. اعضای تیم ملی در جمع مردم که از ساعت‌ها قبل در انتظار ورود این عزیزان بودند به ابراز احساسات آنان پاسخ گفتند.