19
سه شنبه 25 دی 1397
شماره 7579
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نمی‌گذاریم با عزت مردم بازی شود

دولت
معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه نمی‌گذاریم با عزت مردم بازی شود، گفت: باید عزتمندانه تحریم‌ها را مدیریت کنیم و نخبگان و صاحب‌نظران می‌توانند در مدیریت شرایط سخت کنونی کمک مؤثری را انجام دهند؛
ویژه
دادستان کل کشور گفت: کارگر شرکت نیشکر هفت‌تپه، یک فرد و کارگر عادی نبوده و چه بسا برای سرپوش‌گذاشتن به جرایم خود مسئله شکنجه را مطرح کرده است.
گزارش
کمتر از 10 روز پس از اظهارات تهدیدآمیز مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره پرتاب ماهواره ایرانی به فضا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق استفاده از تکنولوژی را برای کشور خود داریم و در این حوزه منتظر اجازه دیگران نمی‌مانیم.
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران از اروپایی‌ها به‌خاطر تأخیرهای‌شان در اجرای سازوکار مالی یا همان spv گله‌مند است، گفت: براساس پیام‌هایی که دریافت می‌کنیم، احساس می‌کنیم که با وجود مشکلات و فشارهایی‌ که وجود دارد، این اراده در اروپا همچنان وجود دارد که این سازوکار نهایی شود.
ریاست دستگاه قضا با اشاره به تشدید هجمه‌ها علیه مجموعه دستگاه قضایی، قضات و مسئولان این دستگاه، تصریح کرد: یک قاضی براساس وظیفه و در حد فهم خود از قانون، حکمی صادر می‌کند.
تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی اتهام تجاوز در پرونده سلمان خدادادی

مجلس سکوتش را شکست

پزشکیان: اگر تخلف سلمان خدادادی آشکار شود، غیرقابل گذشت است
مجلس
9 روز بعد از مرگ زنی به نام زهرا نویدپور که مدعی تجاوز از سوی یکی از نمایندگان مجلس شده بود، مجلس شورای اسلامی کمیته حقیقت‌یابی برای روشن شدن ماجرای نماینده ملکان و ادعاهای آن زن تشکیل داده است.