13
سه شنبه 25 دی 1397
شماره 7579
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احمدی‌نژاد؛ بازیکن فوتبال

محمود احمدی‌نژاد همچنان از توییتر به‌عنوان تریبونی با مخاطبان خارجی استفاده می‌کند. او به زبان انگلیسی توییت می‌کند و حتی زبان ویدئوهایش هم انگلیسی است.
ویژه
پس از غیبت 4 عضو هیأت رئیسه فدراسیون بوکس در جلسه هفته گذشته این شائبه پیش آمد که اختلاف در بوکس به اوج خود رسیده و باید منتظر خبرهای جنجالی از بوکس بود.
بین خبرهای ضد‌و نقیضی که در مورد شکایت پیکان و مسعود همامی از پرسپولیس و صدور حکم توقیف اموال سرخپوشان یا حتی خود این دروازه‌بان منتشر شده...
سرمربی پرسپولیس طی چند روز گذشته آماج طعنه و کنایه‌ها شده است
فدراسیون اسلامی ورزش زنان که 8سال پیش به‌دلیل سیاسی منحل شده بود، دوباره با سرپرستی عرب عامری راه‌اندازی شد
داوید دخه‌آ پس از پشت‌سر گذاشتن یک جام‌جهانی کابوس‌وار که در آن تقریبا به هیچ توپی نه نگفت، به فرم خوب خودش برگشته و مثل 2 فصل اول دوران مورینیو در منچستر یونایتد نمایش‌های تک‌نفره اجرا می‌کند و با واکنش‌هایش برای تیم امتیاز می‌گیرد.
وینکو بگوویچ- سرمربی گل‌گهر سیرجان- امیدوار است که تیمش امسال به لیگ برتر صعود کند. تیم او در بازی قبلی شاهین بوشهر یکی از مدعیان قهرمانی را شکست داد تا با تیم صدرنشین یعنی سرخ‌پوشان پاکدشت هم‌امتیاز شود.

صفرهای نجومی!

تیتر یک
با وجود مشکلات اقتصادی کشور، هزینه‌های سرسام‌آور در ورزش همچنان ادامه دارد از خریدهای عجیب تراکتورسازی تا بازیکنان گران قیمت و بعضا بی‌کیفیت در استقلال و پرسپولیس و هزینه تمرینات احسان حدادی که ماهیانه 100 میلیون تومان است.
همه علیه فتح‌الله‌زاده

همه علیه فتح‌الله‌زاده

بعد از افشارزاده و افتخاری، فتحی هم منتقد مدیرعامل اسبق استقلال شد. دیروز مصاحبه‌ای منتشر شده از امیرحسین فتحی که در آن مدیرعامل استقلال موضع‌گیری تندی علیه سوابق مدیران گذشته انجام داده است.
... و باز هم یک پیرمرد!
... و باز هم یک پیرمرد!
لیکنز، سرمربی جدید تراکتورسازی معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک بوده است
زمزمه‌های انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران، از سوی همان رسانه‌هایی مطرح شده که در روزهای گذشته اخبار انتقال مرد پرتغالی به فوتبال کلمبیا را پوشش داده‌اند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
دلار هر جای ایران کم باشد، ظاهرا در باشگاه تراکتورسازی تبریز به وفور پیدا می‌شود؛ آنقدر که آنها تقوی موفق را کنار گذاشتند و یک مربی 70ساله بلژیکی به نام جورج لیکنز استخدام کردند.
ظاهرا این دفعه دیگر جدایی جابر انصاری از استقلال قطعی شده است.