26
شنبه 29 اردیبهشت 1397
شماره 7387
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دلیل اعتماد

یادداشت
برگزاری انتخابات آزاد، به‌ویژه درسطح ریاست‌جمهوری، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیاسی و اجتماعی است.
ویژه
9ماهی می‌شود که نام کازرون به اعتراضات‌ مردمی مضاف شده و اعتراضات کازرونی‌ها را به یکی از پر بازتاب‌ترین اخبارداخلی بدل کرده است. اعتراضاتی که بنایش انتقاد به طرح حسین رضا‌زاده، نماینده کازرون برای جدا شدن دو بخش بیشاپور و امامزاده سیدحسین از دل این دیار و تبدیل آن به دو شهرستان جدید- کوه‌چنار و کازرون - بود
سالگرد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است؛ انتخاباتی که با موجی از امید و امیدواری که حامیان حسن روحانی ائتلاف اصلاح طلبان – اعتدالگرایان ایجاد کرده بودند او روحانی رقبای قدر اصولگرایش را به حاشیه راند و پیروز کارزار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

سخت‌ترین یک‌سال دولت

برخی رأی دهندگان منتقد روحانی در سالروز انتخابات 96، مطالبات خود را از دولت مطرح کردند
دولت
ایران، 29اردیبهشت سال گذشته، پیچیده‌ترین انتخابات ریاست‌جمهوری ادوار مختلف را پشت سرگذاشت؛ از یک سو حسن روحانی رئیس دولت مستقر، پس از 4سال همچنان درگیر آواربرداری از میراث اقتصادی 8ساله دولت اصولگرای احمدی‌نژاد بود و از سوی دیگر جریان رقیب، با هدف‌گیری پاشنه آشیل اقتصادی دولت، به امید «یک دوره‌ای‌‌کردن روحانی» بودند.