• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95958
+
-

کافه مجلس

بازگشت به مجلس با 3سؤال از زنگنه
سیدامیر‌حسین قاضی‌زاده هاشمی در پایان جلسه علنی دیروز مجلس ‌ 3سؤال از بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت را اعلام وصول کرد. سؤال محمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر از وزیر نفت درخصوص علت انحلال شرکت بازرگانی ایران برخلاف مصالح و منافع کشور، سؤال علی‌اکبر کریمی از وزیر نفت درباره علت ابلاغ اجرای شیوه‌نامه فراقانونی در نحوه ارائه خدمات سوخت‌رسانی و کشتی‌ها در آب‌های مرزی جمهوری اسلامی و تحمیل خسارت به بیت‌المال و سؤال ملی احمد امیر‌آبادی نماینده قم از وزیر نفت درخصوص علت عدم‌استفاده از کارت سوخت در طول ۶سال اعلام وصول شد. (ایسنا)

جلوی خروج ورزشکاران را بگیرید
سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در تذکری به وزیر ورزش بر لزوم بررسی علل افزایش مهاجرت ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران به کشورهای دیگر و جلوگیری از تکرار این اتفاقات تأکید کرد. وی در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور بر لزوم خروج دولت از ان‌پی‌تی در صورت گستاخی آمریکا و اروپا، تأکید کرد. (ایسنا)

نامه معرفی وزیر کشاورزی اعلام وصول شد
نامه معرفی کاظم خاوازی، وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی روز گذشته در مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شد. علی لاریجانی بعد از اعلام وصول نامه وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: از کمیسیون کشاورزی طبق آیین‌نامه جدید می‌خواهم ظرف یک هفته بررسی لازم را در مورد نامه ارسالی درباره معرفی وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی ‌انجام داده تا هفته آینده که موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد، بتوانند گزارش خود را ارائه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید