• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 بهمن 1398
کد مطلب : 93456
+
-

آغاز حذف رمز دوم‌ کارت‌های بانکی

بانک مرکزی اعلام کرد: ارائه خدمات پرداخت غیرحضوری با رمز دوم ایستا از هفته دوم بهمن‌ماه و طی چند روز در بانک‌های مختلف متوقف می‌شود.
به گزارش همشهری، براساس آنچه بانک مرکزی اعلام کرده، مشتریان بانکی درصورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام درخصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس بگیرند. مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ نیز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات و دریافت پیشنهادها و انتقادات هم‌میهنان درخصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است.
بانک مرکزی همچنین اعلام کرد:نظربه درخواست کسب و کارها و ذی‌نفعان حوزه خرید بدون حضور کارت و همچنین درخواست اپراتورها برای خرید از طریق کدهای دستوری USSD، بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های فوق تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند. بر این اساس بانک‌ها می‌توانند امکان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا تا مجموع یک میلیون ریال در هر۲۴ ساعت برای هر کارت بانکی را مشروط به پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم کنند.
همچنین دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک هم امکان‌پذیر است و مشتریان بانکی که تأییدیه شماره تلفن همراه خود را به بانک خود اعلام کرده‌اند، با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، می‌توانند رمز خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید