• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 1 بهمن 1398
کد مطلب : 93421
+
-

کافه مجلس

  مضرب‌های دردسرساز در پمپ‌بنزین‌ها
نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه به‌همراه 5نفر از نمایندگان دیگر در تذکری به رئیس‌جمهور، وزیر نفت و وزیر کشور بر لزوم بررسی علت کاهش سهمیه سوخت بنزین ماهانه مردم در اثر استفاده‌نکردن از مضرب‌های خاص در زمان سوختگیری تأکید کردند. همین تذکر را محمود صادقی، نماینده مردم تهران به وزیر نفت داده و گفته است مردم از کم‌فروشی پمپ‌بنزین‌ها شکایت دارند. چرا نظارت دقیق و مستمری بر کار آنها انجام نمی‌شود؟ (ایسنا)

  حق با مردم است
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس در نطق میان دستور خود مهم‌ترین اولویت کشور را حفظ وحدت برشمرد و ادامه داد: دستورات حضرت علی(ع) در منشور حکومتی به مالک اشتر حاوی مطالبی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد اما کمتر به آن عمل می‌شود. ایشان به مالک می‌فرمایند شاخص مردم هستند و حق با مردم است، باید با انصاف با مردم برخورد کنیم، با تمام وجود به مردم عشق بورزیم و اینگونه نباشد که جناح، گروه، دسته، قومیت و طبقه خاص را ارجحیت دهیم، خدمتگزار مردم باشیم و بدانیم که خداوند با خدمت به مردم، ما را در معرض امتحان قرار داده است، باید با مردم با گذشت رفتار کرده و با آنان برخورد خشن نداشته باشیم. وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) خطاب به مالک می‌گویند که باید از عمل آمرانه و برخورد جبارانه با مردم اجتناب کنیم، تأکید کرد:  معیار درست و غلط مسئولان گفتار مردم است و حق با مردم است.(خانه ملت)

  سوءمدیریت در مراسم تشییع سردار سلیمانی پیگیری شود
محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در تذکری به وزیر کشور گفته است: متأسفانه در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به‌دلیل عدم‌مدیریت صحیح مسئولان مربوط ده‌ها نفر از هموطنان عزیز کشته شدند. ضمن بررسی دلایل وقوع با خاطیان و مقصران برخورد قانونی انجام گیرد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید