• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 1 دی 1398
کد مطلب : 90849
+
-

بورس روشنایی‌فروشان لاله‌زار


  اگر آپارتمان یا خانه ویلایی خریده و خواستار تامین روشنایی متناسب با فضای آن یا خرید آینه و شمعدان مناسب هستید و یا اینکه از انواع لوستر، آباژور و... منزلتان دلزده شده و با تامین بودجه به فکر تعویض آن افتاده‌اید، باید سری به بورس روشنایی‌فروشان خیابان لاله‌زار بزنید.
  راسته بازار لوستر، آینه شمعدان، آباژور، لوازم برقی و روشنایی واقع در خیابان جمهوری، خیابان لاله‌زار محلی است که در آن می‌توانید انواع این محصولات را با برندهای متنوع ایرانی و چینی، با کیفیت و قیمت‌های متناسب با بودجه‌تان خریداری کنید و مطمئن باشید که دست خالی از این راسته بازار برنمی‌گردید.
  علاوه بر فروش انواع لوستر، آباژور و محصولات الکترونیکی مرتبط، راسته بازار لاله‌زار در تقاطع خیابان جمهوری به پاتوق عروس و دامادهایی تبدیل شده که برای خرید انواع آینه و شمعدان راهی یکی از بورس‌های فروش این اقلام شده‌اند.
  در این راسته بازار می‌توانید لوستر‌های ال ای دی، آباژور، کنسول، تابلو، لوستر کریستالی کوچک و بزرگ، لوستر اتاق کودک، اتاق خواب و انواع لوستر‌های برنزی و سقفی را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع پیدا کنید.
  لاله‌زار همچنین بزرگ‌ترین مرکز فروش لوازم الکترونیکی و برقی، سیم و کابل، کلید و پریز، دوربین مداربسته، آیفون تصویری، و در‌های اتوماتیک و ضد‌سرقت است که از جنوب به میدان امام خمینی(توپخانه) و از شمال به خیابان انقلاب متصل می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید