• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 17 اسفند 1396
کد مطلب : 8961
+
-

اسکوچیچ : برای جام‌حذفی برنامه ویژه ‌ای دارم

اسکوچیچ : برای جام‌حذفی برنامه ویژه ‌ای دارم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی‌سابق تیم‌های ملوان و فولاد‌خوزستان چند هفته‌ای است که هدایت تیم دسته اولی خونه‌به‌خونه را برعهده گرفته و درهمین مدت کوتاه هم توانست نتایج
خیره کننده‌ای را کسب کند تا حدی که تیم‌های مدعی مانند بادران، نفت مسجد‌سلیمان و نساجی را شکست دهند. تیم خونه‌به‌خونه حالا با هدایت او در رتبه‌دوم جدول دسته اول لیگ آزادگان قرار دارد و یکی از شانس‌های مسلم صعود به لیگ‌برتر است. ضمن اینکه خونه‌به‌خونه به نیمه‌نهایی جام‌حذفی هم رسیده و ازشانس بالایی برای رسیدن به فینال برخوردار است.  گفت‌و‌گوی اسکوچیچ با همشهری‌ورزشی را بخوانید:

 از زمانی که به تیم خونه‌‌به‌خونه آمدید، 3‌تیم بالای جدول را شکست دادید. می توان امیدوار بود که این روند تا آخر فصل و صعود به لیگ‌برتر ادامه داشته باشد؟
ما شرایط خیلی خوبی در تیم خونه‌به‌خونه داریم. ازهمان روز اولی که به این تیم آمدم، سعی کردیم جدا از نتیجه، فوتبال خوبی هم ارائه بدهیم و از فوتبال لذت ببریم. امیدوارم که هواداران هم توانسته باشند از این فوتبال لذت ببرند. درست است که ما چند بازی سخت داشتیم و آن‌ها را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم ولی دلیل نمی‌شود فکر کنیم بازی‌های دیگر آسان هستند. ما 8‌بازی سخت دیگر داریم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تیم را به لیگ‌برتر بیاوریم.

   چه شد اسکوچیچ که در ملوان و فولاد در لیگ‌برتر کار کرده بود، راضی شد در یک تیم دسته اولی کار کند؟
خیلی تصمیم سختی بود. باشگاه خونه‌به‌خونه هم ابتدای فصل امسال و فصل قبل به من پیشنهاد داده بودند. من حتی چند پیشنهاد لیگ‌برتری هم داشتم که نپذیرفتم. شاید به خاطر جاه‌طلبی‌ای که داشتم و حضور خونه‌به‌خونه در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، انگیزه من را دوچندان کرد. در کنار این وقتی بازی‌هایشان را نگاه کردم، متوجه شدم که این تیم پتانسیل بالایی دارد و تصمیم گرفتم حداقل برای کوتاه مدت هم شده با خونه‌به‌خونه همکاری کنم.

   چقدر برای صعود خونه‌به‌خونه به لیگ‌برتر برنامه‌ریزی کرده‌اید؟
من همان‌قدر که از ابتدای حضورم در این تیم امید داشتم الان هم همان میزان امید را دارم. چراکه به توانایی‌های خود و بازیکنانم ایمان دارم. ولی هنوزهیچ اتفاقی نیفتاده است و باید با همان انگیزه سابق پیش برویم.

   تفاوت‌های لیگ‌برتر و دسته اول شامل چه مواردی است؟
کیفیت زمین‌ها در مسابقات دسته یک واقعا فاجعه بوده و سخت است که فوتبال منطقی ارائه بدهید. شاید این تفاوت‌ها در امکانات دسته اول و لیگ‌برتر همه جای دنیا همین‌گونه باشد ولی در دسته اول هم بازیکنان با استعدادی وجود دارند.  

   شما در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به‌مصاف استقلال‌خوزستان خواهید رفت، این بازی را چگونه می‌بینید و آیا این شانس را برای خود قائل هستید که قهرمان جام‌حذفی شوید؟
من از روز اول که قرار بود به خونه‌به‌خونه بیایم، به این مسابقه نگاه ویژه‌ای داشتم و مطمئن باشید که خونه‌به‌خونه با تمام وجود دراین بازی حاضر خواهد بود.
ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که فینالیست شویم. بعد از آن می‌توانیم در مورد بازی فینال صحبت کنیم.

   هم امسال و هم سال گذشته بحث مذاکره جدی مدیران استقلال با شما مطرح شد تا جانشین منصوریان شوید. آیا خودتان چنین چیزی را تأیید می‌کنید؟ الان شرایط استقلال با شفر را چگونه می‌بینید؟
من الان سرمربی خونه‌به‌خونه هستم و به موفقیت این تیم کمک می‌کنم. برای استقلال و سایر تیم‌ها هم آرزوی موفقیت داشته و حرف
بیشتری ندارم.

این خبر را به اشتراک بگذارید