• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 13 اسفند 1396
کد مطلب : 8441
+
-

تهران فردا

تهران فردا

فردا، دوشنبه 14اسفند، مردم تهران برای دومین روز متوالی آسمانی نیمه‌ابری را بالای سرشان می‌بینند. این احتمال وجود دارد که فردا باران هم داشته باشیم؛ گرچه در پیش‌بینی‌ها، بیشتر به حضور ابرها در آسمان اشاره شده است. دمای هوای فردا 18درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود که برای زمستان، کمی گرم محسوب می‌شود. شب هم در سردترین لحظه‌ها با دمای 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر سپری می‌شود؛ پس به نظر نمی‌رسد که احتیاجی به شال‌وکلاه باشد.  

تصویرها از معدود فرصت‌های موجود در تهران برای سفر ذهنی به روستاها و زندگی‌های بومی هستند. همین فردا (14اسفند) نمایشگاهی از عکس‌های «مائورو ویتاله» ـ عکاس ایتالیایی ـ در خانه هنرمندان برپا می‌شود. ویتاله عکس‌هایی را برای نمایش به تهران آورده که با تماشای آنها می‌توانید زندگی عشایر و روستاییان ایران و ایتالیا را بررسی کنید. فضاهای اقلیمی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دو کشور، درونمایه عکس‌های ویتاله هستند.  

هفته فرهنگی موسیقی نواحی خراسان از فردا ۱۴اسفند در تهران آغاز می‌شود. اگر به موسیقی سنتی ایران علاقه دارید، روزهای پایانی اسفندماه فرصت خوبی برای گوش‌سپردن به اجراهای گروه‌های محلی خراسان است. این برنامه از ۱۴ تا ۱۶اسفند در یک سانس (ساعت ۱۸:۴۵) و ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در 2 سانس (۱۷:۲۰ و ۱۸:۴۵) اجرا می‌شود. تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی، میزبان این رویداد است. مراسم اختتامیه هفته موسیقی خراسان روز ۱۸اسفندماه برگزار می‌شود.  

این خبر را به اشتراک بگذارید