• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83094
+
-

جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به این‌که ۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: با جمع‌آوری کمک‌ها در سال تحصیلی جدید توانستیم ۳۰ هزار جلد دفتر بین دانش‌آموزان تحت حمایت تقسیم کنیم. به‌ گزارش تسنیم «قنبر موسی‌نژاد» با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار کرد: شور عاطفه‌ها در 2 مرحله یک بار در شهریور و بار دیگر در مهر برگزار شد که در مرحله نخست 3 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان با بضاعت مالی ضعیف توزیع شد. وی افزود: کمک‌هایی که در قالب شور عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌شود در همان آموزشگاه و بنا به تشخیص مدیر مدرسه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آن مدرسه با حفظ کرامت و عزت نفس دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به این‌که 6 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند بیان کرد: با جمع‌آوری کمک‌ها در سال تحصیلی جدید توانستیم 30 هزار جلد دفتر بین دانش‌آموزان تحت حمایت تقسیم کنیم.

موسی‌نژاد اظهار کرد: با همکاری یکی از بانک‌های استان هم بسته‌های کامل نوشت‌افزار تهیه شد و دراختیار دانش‌آموزان تحت حمایت قرار گرفت.

وی ادامه داد: نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و دستگیری از محرومان از فرهنگ‌های ارزشمند جامعه اسلامی بوده و باید این فرهنگ را در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه مدارس مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی عنوان کرد: سن کودکی و نوجوانی بهترین فرصت برای پذیرش چنین کارهای حسنه‌ای بوده و مدارس بهترین فضا را برای ترویج این سنت حسنه دارند.
موسی‌نژاد افزود: امیدواریم که با نهادینه‌سازی این فرهنگ دیگر شاهد دغدغه هیچ دانش‌آموزی برای تامین لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی نباشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید