• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77438
+
-

شهردار یاسوج می ماند

عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر این‌که فضای اقلیت و اکثریت در شورای شهر در حال کم‌رنگ شدن است گفت: قاطعانه از تداوم مدیریت شهری حمایت می‌کنم.

 به گزارش تسنیم، «محمدرحیم دهراب‌پور» افزود: فضای دوباندی در شورای شهر یاسوج در حال کم‌رنگ شدن است و اراده مناسب و ایده لازم را در شورا و شهرداری برای کمک به عمران شهری می‌بینم. وی با بیان این‌که تا زمانی فضای کار فراهم باشد از مدیریت شهری حمایت می‌کنم عنوان کرد: فضای کار و خدمت به شهروندان فراهم شده و این وضعیت امیدوار‌کنندهاست. 

دهراب‌پور با تاکید بر این‌که از مدیریت شهرداری و شخص «نستهن مقدم» شهردار قاطعانه حمایت می‌کنم افزود: با وجود فضای ایجادشده برای کار و خدمت به شهروندان نباید به مسائل حاشیه‌ای دامن زده شود.

نشست 10 شهریورماه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر یاسوج در حالی با حضور «علی علیپور» معاون و «برزو شجاعی‌پور» از کارشناسان فرمانداری بویراحمد برگزار شد که به دلیل حضور نداشتن «فرشاد نگین‌تاجی»، «علی اکبری‌تبار» و «مسعود خوبانی» نیمه‌تمام ماند و طبق قانون به 48 ساعت آینده واگذار شد. 

«محمدرحیم دهراب‌پور»، «فرشید احمدی‌کیش» و «سید هدایت اکبری» نیز در نشست 12 شهریورماه از حضور در جلسه انتخاب هیات رئیسه امتناع کردند تا مجددا نشست انتخاب هیات رئیسه راه به جایی نبرد و نگاه به روز دیگری دوخته شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید