• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 71981
+
-

آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ برتر

آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ برتر

فرماندار جم با اشاره به همکاری پالایشگاه گاز فجر جم برای تجهیز ورزشگاه تختی به منظور میزبانی تیم پارس جنوبی ‌جم در مسابقات لیگ ‌برتر گفت: اکنون صندلی‌گذاری و نصب ورودی‌های ورزشگاه تختی جم توسط پالایشگاه فجر جم در حال اجرا است.

 به گزارش تسنیم، «محمد حسینی» در حاشیه بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان جم با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 39 پروژه عمرانی با اعتبار 50 میلیارد تومان در هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال 32 پروژه عمرانی با اعتبار 46 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 7 پروژه دیگر نیز با اعتبار 4 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 4 پروژه شاخص شهرستان در هفته دولت افزود: هتل سه‌ستاره شهرداری جم، زمین چمن بزرگ بهارستان، ساختمان اداری مجتمع فرهنگی شهید صافی ریز و پل بهرباغ از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. فرماندار شهرستان جم از کلنگ‌زنی ناحیه صنعتی جم در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت 15 هکتار راه‌اندازی می‌شود و با پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای 700 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در جم افزود: پست 132 کیلو ولت برق با اعتبار بالغ بر 70 میلیارد تومان پس از طی مراحل واگذاری زمین در آینده نزدیک در جم راه‌اندازی می‌شود. حسینی از اختصاص 32 میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه‌‌ریزی شهرستان جم برای امسال خبر داد و افزود: این اعتبار برای 178 پروژه عمران شهری و روستایی، تجهیز، تعمیر و پرداخت مطالبات پیمانکاران در نظر گرفته شده است.

وی از استقرار پزشکی قانونی در جم خبر داد و گفت: مراحل گزینش و استخدام پزشک قانونی به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به صورت دائم در دادگستری شهرستان جم مستقر می‌شود. فرماندار جم از عدم همکاری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در تجهیز ورزشگاه تختی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: پالایشگاه فجر جم در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صندلی‌گذاری و نصب ورودی‌های ورزشگاه تختی جم را بر عهده گرفت که هم‌اکنون مراحل نصب صندلی‌ها توسط پیمانکار در حال انجام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید