• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71795
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


لاریجانی کاندیدای مجلس یازدهم می‌شود؟
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود ظاهراً شما قرار است از قم برای انتخابات مجلس کاندیدا نشوید؟ گفت: بنده هنوز درباره اینکه کاندیدای انتخابات مجلس یا اینکه از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شوم، تصمیم نگرفته‌ام. این ظاهراً را که شما می‌گوید از کجا می‌دانید؟ به گزارش تسنیم، وی درباره اینکه در انتخابات مجلس با کدام جریان سیاسی تعامل و ائتلاف خواهد کرد، گفت: هنوز درباره حضور در انتخابات تصمیم نگرفته‌ام که این موضوعات مطرح باشد.

تلاش برای یکسان‌سازی حقوق‌ نمایندگان
علی وقف‌چی، نماینده زنجان از تدوین طرح دوفوریتی مجلس برای یکسان‌سازی حقوق‌ نمایندگان خبر داد و گفت: در ماده واحده این طرح ذکر شده تمام نمایندگان مجلس باید حقوق و مزایای مصوب این نهاد را دریافت کنند یا اگر از سازمان یا نهاد دیگری حقوق دریافت می‌کنند سقف آن بیشتر از سقف مجلس نباشد. به گزارش مهر، او ادامه داد: تلاش داریم تا براساس این طرح جابه‌جایی نمایندگان از سایر مجموعه‌ها به وزارتخانه‌هایی مثل وزارت نفت را نیز ممنوع کنیم.

سؤال یک نماینده از فامیل‌بازی در وزارت کشور
هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک، از طرح سؤال خود از عبدالرضا‌رحمانی‌فضلی، وزیر کشور درباره ناامنی، ضعف مدیریت و فامیل‌بازی در امور کشور خبر داد. وی افزود: آنقدر وضعیت ناامنی در کشور به‌وجود آمده که حتی نیروی انتظامی در برخی از شهرستان‌ها به‌دلیل کمبود نیرو و امکانات، برخورد مناسب با عوامل ناامنی ندارد. نماینده ایذه و باغملک به تسنیم گفت: زمانی که در مدیریت از افراد ناکارآمد و بی‌تجربه استفاده شود نتیجه چیز دیگری جز این نمی‌شود، چرا وزیر به این امور رسیدگی نمی‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید