• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69362
+
-

بچگی کردم از پرسپولیس رفتم

بچگی کردم از پرسپولیس رفتم

حمیدرضا علیپور

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع سابق پرسپولیس بعد از اینکه برای چند تیم لیگ‌برتری به میدان رفت و حتی لباس استقلال را هم به تن کرد، یک‌بار دیگر و این بار در قامت یک بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس بازگشته است. او که این روزها با مصدومیت کاپیتان تیم به مهره‌ای قابل اعتماد برای کالدرون تبدیل شده درخصوص شرایط این روزهای خودش و همچنین حواشی بازگشتش به جمع سرخپوشان با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
 
 شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. ما در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و همچنان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم پیش از آغاز لیگ به هماهنگی کامل برسیم و با تفکرات سرمربی جدید از همان آغاز لیگ مدعی باشیم.

  اما خیلی از بازیکنان از اردوی ترکیه راضی نبودند؟
به‌نظر من اردوی ترکیه اردوی بدی نبود اما تنها ایراد این اردو، بازی‌های دوستانه‌ای بود که می‌توانست خیلی به تیم کمک کند اما به‌خاطر لغو این بازی‌ها نتوانستیم با برنامه پیش برویم و مجبور شدیم بقیه برنامه خود را در تهران دنبال کنیم. خوشبختانه در تهران 2 بازی دوستانه انجام دادیم و قرار است 3،2 بازی دیگر هم انجام بدهیم.

   باشگاه پرسپولیس تا اینجای کار توانسته انتظارات کالدرون را برآورده کند؟
به هر حال مربی جدید به پرسپولیس آمده و باید هم او و هم ما به شناخت خوبی از یکدیگر برسیم؛ به همین دلیل به زمان نیاز داریم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و 2 بازی تدارکاتی خوب هم برگزار کردیم. با وجود اینکه در دوران بدنسازی بودیم و بدن‌های ما سنگین بود اما این بازی‌های تدارکاتی خیلی به سود ما تمام شد. البته هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده‌ایم اما برگزاری بازی‌های تدارکاتی به آمادگی ما کمک می‌کند.

  در این چند هفته‌ای که با کالدرون کار کردی مربیگری او را در چه سطحی می‌بینی؟
کالدرون، مربی بسیار باهوشی است و از طرفی خودش هم بازیکن بزرگی بوده و در جام‌جهانی بازی کرده است. قطعا می‌توانیم از تجربیات او استفاده کنیم و تیم قدرتمندی داشته باشیم.

   در بازی برابر سایپا در نیمه دوم به میدان رفتی اما تیم شکست خورد.
به‌نظر من مقابل سایپا بازی خوبی انجام دادیم؛ هرچند که نتیجه خوبی به‌دست نیامد اما نتیجه در بازی تدارکاتی مهم نیست و مهم این است که سرمربی تیم شناخت خوبی نسبت به بازیکنانش پیدا کند.

  بعد از کسب 3قهرمانی متوالی حالا هواداران فقط توقع قهرمانی دارند.
قطعا همینطور است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. مطمئنا ما می‌توانیم با کمک هواداران روزهای خوبی داشته باشیم و قطعا پرسپولیس این فصل هم برای قهرمانی می‌جنگد. امیدواریم چهارمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم.

  رابطه‌ات با بازیکنان تیم چطور است؟
بچه‌های تیم همگی بازیکنان بزرگی هستند و در این مدت با آنها خیلی رابطه خوبی پیدا کرده‌ام. از طرفی خیلی خوشحالم که در کنار شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی تمرین می‌کنم. امیدوارم بتوانم در کنار آنها تجربیات بیشتری به‌دست بیاورم.

  بعد از پیوستن تو به پرسپولیس حواشی زیادی متوجهت شد؛ ازجمله فیلم‌هایی که در زمان حضور در استقلال از تو گرفته شده بود.
نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم. به هیچ‌کدام از این حواشی اصلا فکر هم نمی‌کنم و قول می‌دهم که با بازی خودم اشتباهاتم را جبران کنم.

   اگر به عقب برمی‌گشتی باز هم بعد از پایان سربازی خودت از پرسپولیس جدا می‌شدی؟
واقعا این را از ته قلبم می‌گویم، 3سال پیش بچگی کردم که از پرسپولیس جدا شدم اما حالا آمده‌ام که جبران کنم.

   گویا کالدرون در چند تمرین از تو و سیدجلال و شجاع به‌طور همزمان استفاده کرده است؟
بله در چند تمرین این کار را انجام داد اما اینکه بخواهد در لیگ هم از این روش استفاده کند را نمی‌دانم.

این خبر را به اشتراک بگذارید