• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68063
+
-

افزایش 22 درصدی اعتبارات خرم‌آباد

جزئیات توزیع ۱۴۰ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان اعتبار میان دستگاه‌های شهرستان خرم‌آباد اعلام شد که بر اساس آن، بیشترین اعتبار به شهرداری خرم‌آباد و حوزه خدمات شهری اختصاص یافت. به گزارش مهر، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌آباد به ریاست «اسد عبداللهی» فرماندار مرکز لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های این شهرستان، جزئیات توزیع ۱۴۰ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار سال ۹۸ میان ادارات شهرستان خرم‌آباد اعلام شد.

بر اساس تفکیک فصول بودجه‌ای، بیشترین سهم از اعتبارات به حوزه خدمات شهری اختصاص یافته که شامل ۲۳ درصد کل اعتبار ۱۴۰ میلیاردی است. در این میان شهرداری خرم‌آباد با کسب ۱۵ درصد اعتبارات در میان دستگاه‌های شهرستان، بیشترین سهم اعتبارات را به خود اختصاص داده است. پس از شهرداری، ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، شیلات، آب و فاضلاب، شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب شهری، راهداری و آب منطقه‌ای بیشترین سهم را از اعتبارات دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در بخش اعتبارات تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای استانی بیش از ۳۵۰ میلیون ریال، در بخش اعتبار 3 درصد درآمد حاصل از فروش نفت و گاز طبیعی بیش از ۲۳۶ میلیون ریال و در بخش توازن ردیف بیش از ۸۱۵ میلیون ریال اعتبار به شهرستان خرم‌‌آباد اختصاص یافته است که جمع کل این اعتبارات ۱۴۰ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید