• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 21 بهمن 1396
کد مطلب : 6679
+
-

چطور اینستاگرام پرفالوئر داشته باشید؟

رعایت بعضی از نکات ساده می‌تواند در بهبود عملکرد اکانت اینستاگرام شما کمک شایانی کند و در نهایت باعث بهتر شدن روند عضو‌گیری و دیده شدن پست‌های شما شود. رعایت چنین نکاتی مخصوصا در اکانت‌‌های تجاری مسئله‌ای بسیار مهم محسوب می‌شود.

 

پست‌گذاری در ساعت‌های درست

 

قشرهای مختلف زمان‌بندی خاصی در رجوع به اینستاگرام دارند. این موضوع در آمارهای ماهانه، فصلی و سالانه بسیاری از سایت‌ها موجود است و می‌توان به آنها دسترسی داشت. پس با شناخت این زمان‌بندی، باید پست‌های خود را در وقتی مناسب منتشر کنید تا در فید اینستاگرام بهتر دیده شوید.

 

آزمایش پست ویدئو

بودن ویدئوها در صفحه اینستاگرام مهم و حیاتی است. با این حال شما باید طی بازه‌های زمانی مختلف، تعداد پست‌های ویدئویی متفاوت پست کنید تا در نهایت ببینید بازخورد بینندگانتان نسبت به این ویدئوها چگونه است. آمارها نشان می‌‌دهد یک یا 2 ویدئو در روز برای اکانت‌هایی که عکس‌های متنوع پست می‌کنند، کافی به‌نظر می‌رسد.

 

نظرسنجی و پرسیدن سؤال

از بهترین روش‌ها برای ارتباط با کاربران سؤال از آنها و البته نظرسنجی‌های متنوع است. با ایجاد یک تعادل مناسب در بین اینگونه پست‌ها می‌توانید نظرات بسیاری در مورد اجناس یا نوع خدمات خود بگیرید و کاربران نیز حس تأثیر‌گذاری بیشتری خواهند داشت.

 

پست‌‌هایی که کاربران تولید می‌کنند

با ایجاد پست‌هایی از کاربران خود بخواهید که آنها نیز تصاویری برای شما ارسال کنند تا آنها را به اشتراک بگذارید. به این ترتیب می‌توانید ارتباط خود با کاربران را قوی‌تر کرده آنها را به‌دنبال کردن مطالب خود مشتاق کنید. فراموش نکنید، ایجاد مسابقه‌های متنوع در این نوع مطالب کمک شایانی به پیشرفت روزافزون اکانت شما خواهد کرد.

 

داستان‌های بهتری تعریف کنید

آمارها نشان می‌دهد که استوری‌ها بازدید‌های بسیاری دارند و همینطور نیز بازدید‌ها و مراجعه کاربران به آنها بیشتر و بیشتر می‌شود. اما تنها 16درصد از کسب‌و کارها از این امکان اینستاگرام استفاده می‌کنند. پس این فرصت مناسبی برای شماست تا سریعا به این بخش مراجعه کرده و روزانه چند استوری مناسب و باکیفیت برای کاربرانتان تهیه کنید.

 

پخش زنده

پخش زنده نیز کاملا شبیه به داستان استوری‌هاست با این تفاوت که وقتی شما از آن استفاده می‌کنید، گزینه پخش زنده شما در صدر استوری‌‌ها قرار گرفته و برای کاربران نیز اعلان صادر می‌شود. این یک فرصت ایده‌آل برای ارتباط بهتر با کاربران است به شرط اینکه شما محتوای مناسب برای ایجاد یک پخش زنده با کیفیت را داشته باشید و بتوانید از آن استفاده کنید. در این کار زیاده‌روی نکنید و با فاصله‌های چند روزه آن را اجرا کنید تا کاربران کلافه نشده و از دنبال کردن شما دست نکشند.

 

تبلیغات اینستاگرام

 

اگر دوست دارید خیلی سریع‌تر از دیگر رقبا پیشرفت کنید، چاره شما استفاده از تبلیغات خود اینستاگرام است. تبلیغ در بسیاری کانال‌ها هزینه‌‌ای سنگین برای شما خواهد داشت درصورتی که می‌توانید با هزینه‌ای این چنینی، خیلی راحت با تبلیغ به وسیله خود اینستاگرام به‌صورت هدفمند در فید کاربران پست‌های خود را نمایش دهید.

 

از پست‌های انبوه بپرهیزید

 

از جمله اشکالات کاربران آماتور، گذاشتن چندین پست در یک روز است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که آمار پست‌های شما باید بین 20 تا 30پست در هفته باشد. با توجه به نوع کاربران ممکن است این عدد برای کانال‌هایی کمی متفاوت باشد. نکته مهم این است که کیفیت عکس‌های شما از کمیت آن اهمیت بیشتری دارد. گاهی تعداد بالای پست‌های شما به پر شدن فید کاربران و ترک آنها منجر خواهد شد.  

این خبر را به اشتراک بگذارید