• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 20 تیر 1398
کد مطلب : 65237
+
-

جزئیات 2 حادثه وحشتناک برای2زن جوان دراهواز و بندرعباس

دزدان، بازیگران 2 فیلم جنجالی

داخلی
دزدان، بازیگران 2 فیلم جنجالی

انتشار تصاویر سرقت از 2زن جوان در اهواز و بندرعباس افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و موجب ترس و وحشت زنان و دختران جوان در این دو شهر شده است. در نخستین فیلم 3مرد به زور زنی را در خیابان سوار خودرو کرده و با خود می‌برند و در فیلم دیگر 3جوان موتورسوار با حمله به زنی که با فرزند خردسالش از خیابان عبور می‌کند زیورآلات وی را با تهدید زورگیری می‌کنند.

به گزارش همشهری، چند روز قبل فیلمی از ربودن زنی جوان منتشر شد. آنطور که در این فیلم مشخص بود 3مرد خشن قصد داشتند زن جوانی را به زور سوار یک خودروی سمند کنند. در تصاویر مشخص بود که زن جوان در یک مرحله توانست از دست آنها فرار کند اما کمی جلوتر آنها راهش را سد کردند و سرانجام به زور او را سوار سمند کردند و با خود بردند. با اینکه در این تصاویر مشخص نبود این حادثه در کجا رخ داده اما در ادامه معلوم شد ماجرا مربوط به حاشیه شهر اهواز است. همین موضوع موجی از ترس و وحشت را در اهواز ایجاد کرد و پلیس را برای شناسایی عاملان این حادثه به تکاپو انداخت.

واکنش‌ها نسبت به این حادثه به حدی بود که پلیس اهواز نسبت به آن واکنش نشان داد و ضمن اعلام جزئیات بیشتر از این حادثه به شهروندان اطمینان داد که متهمان به‌زودی دستگیر خواهند شد. در اطلاعیه‌ای که فرماندهی انتظامی خوزستان در این‌باره منتشر کرده آمده: «در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سرقت یک زن در حاشیه شهرستان اهواز، با بررسی‌هایی که توسط پلیس آگاهی انجام شده، موضوع صرفاً برای سرقت بوده و مالباخته در کمتر از 5دقیقه از خودرو پیاده شده است. همچنین برابر اظهارات مالباخته ۶ عدد النگو از وی به سرقت رفته که این کار بدون هیچ‌گونه آزار و اذیتی انجام شده است‌ که در این زمینه سرنخ‌های خوبی به‌دست آمده و سارقان در کمترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.» هرچند اطلاعیه پلیس تا حدودی آرامش را به اهواز بازگرداند اما حالا همه منتظر دستگیری سارقان هستند.


زورگیری هولناک در بندرعباس

در شرایطی که خبر ربودن زن جوان در اهواز همچنان داغ بود، فیلم دیگری در فضای مجازی منتشر شد که بار دیگر افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داد. این فیلم زنی جوان را نشان می‌داد که همراه فرزند خردسالش که سوار کالسکه است از خیابانی عبور می‌کند اما در یک لحظه 3جوان موتورسوار از راه می‌رسند و 2 نفر از آنها زن جوان را از فرزندش جدا کرده، او را روی زمین می‌خوابانند و جواهراتش را به زور از او سرقت کرده و می‌گریزند. این حادثه در شب اتفاق افتاده بود و هرچند ادامه فیلم نشان می‌داد که خودرویی از راه رسیده و راننده آن تلاش می‌کند تا زورگیران را تعقیب کند اما هیچ‌کس از سرنوشت این حادثه اطلاعی نداشت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این حادثه در کوی امام رضا(ع) واقع در بلوار امام حسین(ع) بندرعباس رخ داده و زمان وقوع آن ساعت 11شب 13تیرماه است.
فیلم این حادثه در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شد و بازخوردهای گوناگونی داشت تا اینکه رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و از دستگیری 2 نفر از متهمان خبر داد. علی صالحی به همشهری گفت:«به‌دنبال انتشار تصاویری خشونت‌بار در فضای مجازی درخصوص سرقت از مادری به همراه نوزاد شیرخوارش در یکی از خیابان‌های بندرعباس با صدور دستور ویژه به این موضوع رسیدگی شد و در کمترین زمان ممکن 2 نفر از افرادی که به این مادر حمله کرده بودند، دستگیر شدند.» وی ادامه داد: «پرونده این سرقت خشن در شعبه ‌ویژه‌ای تحت نظارت مدیریت ارشد دستگاه قضایی استان رسیدگی خواهد شد و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی استان قرار دارند. به مرتکبان جرایم خاص و خشن هشدار می‌دهم که با برخورد قاطع و بدون اغماض دادگستری استان هرمزگان مواجه خواهند شد.» به گفته وی، تحقیقات برای دستگیری سومین متهم نیز ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید