• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 23 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55714
+
-

جهان

درگیری زلاتان با دروازه‌بان حریف
زلاتان ابراهیموویچ- مهاجم سوئدی لس‌آنجلس گالکسی- وسط بازی از کوره در رفت و به دروازه‌بان تیم حریف حمله‌ور شد. در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا، نیویورک‌سیتی و لس‌آنجلس گالکسی به‌مصاف هم رفتند که نیویورک‌سیتی در پایان با 2گل حریف را شکست داد. ایبرا که در دومین بازی متوالی‌اش نتوانست برای گالکسی گلی را به‌ثمر برساند با‌شان جانسون- دروازه‌بان تیم نیویورک‌سیتی- درگیر شد. او که به‌خاطر ناکامی‌ در گل زدن بسیار تحت فشار است، در دقیقه87 مسابقه گردن جانسون را گرفت و با او به‌شدت درگیر شد. با افتادن هر دو بازیکن روی زمین، داور هم به صحنه نزدیک شد و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

بوفون یک سال دیگر بازی می‌کند
جانلوئیجی بوفون- دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن- همچنان می‌خواهد به فوتبال حرفه‌ای ادامه دهد و فعلا قصد بازنشستگی ندارد. گاتزتادلو اسپرت نوشت که بوفون هنوز دوست دارد که بازی کند. توماس توخل چندی پیش گفته بود که فصل آینده دیگر از سیستم چرخشی استفاده نخواهد کرد و این بدان معنی است که این سرمربی آلمانی علاقه چندانی به حفظ بوفون ندارد. این روزنامه ایتالیایی همچنین نوشته است که بوفون هنوز قصد ادامه فوتبالش را دارد و اگر نتواند با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند، بدون شک به تیم دیگری خواهد رفت. او در حال بررسی پیشنهادهایی است که از چند باشگاه به او رسیده و نکته اینجاست که این باشگاه‌ها، همگی مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به‌دست آورده‌اند.

رقابت PSG و اینتر بر سر لوکاکو
تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیلان رقابت نزدیکی را برای به‌خدمت گرفتن روملو لوکاکو- مهاجم بلژیکی منچستریونایتد- آغاز کرده‌اند. روزنامه اکسپرس انگلیس در این خصوص نوشت که اینترمیلان در رقابت با سن‌ژرمن شانس زیادی ندارد؛ چراکه تیم متمول پاریسی آماده است تا 75میلیون پوندی را که شیاطین‌سرخ برای به‌خدمت گرفتن لوکاکو از اورتون پرداخت کرده بودند، به این تیم بدهد. لوکاکو امروز 26ساله خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که دیگر جایی در ترکیب اصلی تیم اولگنار سولشر نخواهد داشت.

پپ تا 2021 در سیتی می‌ماند
پپ گواردیولا- سرمربی منچسترسیتی- به دوستان نزدیک خود گفته است که تا سال2021 در این تیم خواهد ماند. وب‌سایت نشریه «فورفورتو» در این‌باره نوشت، هواداران منچسترسیتی نگران آن هستند که پپ گواردیولا تابستان از تیم‌شان برود. این صحبت‌ها درحالی مطرح می‌شود که برخی رسانه‌های ایتالیایی، پیش‌تر از قوت گرفتن احتمال حضور گواردیولا در تورین و جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس خبر داده بودند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید